Terug naar overzicht
Hallo Sarah, (Wat leuk een naamgenoot ! ) Bij mijn jurk zitten er ook baleinen in het bovenstuk. In de winkel waar ik mijn jurk gehaald heb, verkochten ze ook torseletten. Ik heb dan ook gevraagd of ik dat eens in combinatie met mijn jurk mocht passen. Toen ik het aanhad vond ik dat je, naast de baleinen van de jurk, ook goed de baleinen van het torselet kon zien. Eerlijk gezegd vond ik dat helemaal niet mooi, daarom heb ik dan ook beslist om geen torselet onder mijn jurk te dragen maar een BH. Veel succes nog met de voorbereidingen! Sarah
ik denk dat het afhangt van de stof van je kleed heb je een heel fijne stof waar je de baleinen al wat in ziet staan, dan zou ik het niet doen ik denk dat het ook niet zo gemakkelijk zal zitten, zowel baleinen in je kleed als een torselet? ik stel voor dat je het gewoon eens probeert
Hallo Sarah, eerlijk gezegd zou ik dit niet doen en dan juist wèl omwille van de warmte. Je trouwt dan wel in putje winter maar je feest/ceremonie is daarom toch niet in open lucht, wel ? Dat wil dus ook zeggen dat overal de verwarming op volle toeren zal draaien en je dus wel eens veel warmer zou kunnen hebben dan je op 't eerste zicht zou denken... Ik kan Sarah enkel bijtreden : zo mooi is dat niet, een torselet. En bij twijfel zou ik er helemaal vanaf zien. Natuurlijk kan alleen jij hierover beslissen, uiteindelijk dus veel sukses met het doorhakken van de knoop !
De stof vormt geen probleem, wegens dat de jurk uit mikado zijde gemaakt is. Van de verkoopster mocht ik zelfs veel frutsels nemen omdat je het toch niet ziet Probleem is dat de pasjurk een twee maten te groot was, en dat toch nog altijd een vertekend beeld geeft ivm comfort. En daar heb ik het meeste schrik voor, ik wil toch nog op mijn gemak kunnen zitten , eten en bewegen . Mss moet ik in de winkel eventjes een andere jurk met baleinen vragen ,die meer aanleunt bij mijn maat; en het zo proberen te weten komen ivm comfort. Stof tot nadenken dus