Terug naar overzicht
Feesten zijn daar altijd in orde (DJ is wel ok, maar wel erg duur), en de kerk is heel mooi. Tja als je wil trouwen voor de katholieke kerk, zal je er toch niet om heen kunnen dat de viering katholiek is...
Wij trouwen in de Begijnhofkerk. Ik vind het persoonlijk wel een mooie kerk. Je mag wel de opstelling van de stoelen niet veranderen waardoor je als koppel eigenlijk in het midden van de kerk zit. Persoonlijk vinden we dit een pluspunt, maar sommigen vinden dit niet zo leuk.Voor zover ik weet kan je wel enkel in deze kerk trouwen als jij, je partner of één van de ouders aan de KULeuven werkt. Wij trouwen met een zelf-gekozen pastoor (en dat is uiteindelijk degene die bepaalt hoe de viering eruit ziet).
Wij trouwen er 21mei. De eerste kennismaking met de DJ was aangenaam. Dj is inderdaad duur maar als je de totaalprijs van het feest bekijkt moet je dit er maar bij nemen . 4uur is idd niet zo laat maar ik denk dat je die dag al moe genoeg gaat zijn. Fijn dat je daar in de kerk mag trouwen. Nog veel succes met de beslissing
Bedankt voor de reacties! De zaal is gereserveerd dus we gaan er voor! Janny, je mag na afloop van jouw feest natuurlijk altijd laten weten hoe het geweest is, of mocht je wat tips voor ons hebben.. Alleszins (ook voor Isabelle) een heel fijne trouwdag gewenst!
Veel succes ermee! Hopelijk wordt het een feest om nooit meer te vergeten.