Terug naar overzicht
Hey Ja ik heb er mijn kleedje gekocht! De verkoopster (peggy) die ik had was heel vriendelijk. Ik mocht alle kleedjes uit de rekken kiezen die ik wou passen. Ze was heel geduldig! heb er zeker een stuk of 10 gepast! Daarna mocht ik degene waar ik tussen twijfelde nog eens aandoen! toen gekozen dus voor de derde keer hetzelfde kleedje aandoen. :-) en ze was nog altijd rustig. Ze vonden het ook niet erg om schoenen en juwelen boven te halen en ze drongen niks op... Ik vond het een goede service! Een tijd later is mijn vriend daar gegaan voor zijn costuum en hij vroeg ook achter peggy, dat was geen enkel probleem. Ze hielp hem goed en gaf ook eerlijk haar mening over alles, ook als het hem niet stond! hij was ook zeer tevreden. Als vrouw krijg je er vier pasbeurten wat ik toch wel veel vind! Vandaag ga ik nog eens terug voor te kijken naar de bruidkleedjes voor kinderen en misschien dat ik nog iets ga laten veranderen aan mijn jurk.
Hey, Ik ben er gaan passen, maar uiteindelijk niet gekocht. Maar de service die je er krijg is echt gewoon af!! Heel vriendelijk en prachtige pasruimte!! geniet ervan!! Sofie
En hoe was het geweest?
Het was gewoon super! Ik heb 5 kleden gepast maar toen ik heb eerste aan had was het eigenlijk al zo goed als beslist. Er waren nog 2 andere dames die het kleed wilden passen en één was speciaal voor dit kleed naar de winkel gegaan. Ik heb het ook onmiddelijk gekocht samen met juwelen en schoenen en iets voor in mijn haren en nog wat dingen. Ik heb echt super content!