Nu Online
Momenteel zijn er 589 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

voorblad misboekje

6-11-2010 10:15:59
Hallo allemaal,

Ik ben op zoek naar een mooie tekening die ik op de voorpagina van ons misboekje kan zetten. Ik heb al eens gegoogled, maar ik vind niets naar mijn zin. Ik zoek meer iets met harten of ringen in elkaar of zo... Weet er iemand waar ik die kan halen, een goede site of zo?

Groetjes, Claudia

Claudia
12-8-2011
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 1602

Claudia
12-8-2011
 Meld misbruik6-11-2010 10:45:24

Ik had misschien gedacht aan de afbeelding van onze uitnodiging te gebruiken, maar onze uitnodiging wordt waarschijnlijk een grappige kaart: http://trouwkaarten.cardxl.nl/cards/thema/kaart-5603.html
Zou dit mogen voor op de voorkant van het misboekje?

Sofie
31-12-2015
 Meld misbruik6-11-2010 10:54:58

Waarom zou dit niet mogen? Het is niet dat de prent shocking is. Integendeel! Ik vind het een superleuke prent en dat zal het misboekje meteen wat luchtiger maken.

eline
20-5-2011
 Meld misbruik6-11-2010 12:04:17

ik vind dit ook een zeer leuke afbeelding
het is tof om de lijn door te trekken van je uitnodigingen naar je misboekjes
zorgt voor eenheid

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik6-11-2010 13:18:02

Zeker doen! Mijn collega had die ventjes ook op haar uitnodiging en misboekje (maar een beetje anders): http://trouwkaarten.cardxl.nl/cards/collectiesoort/kaart-3326.html

Sarah
16-7-2011

Claudia
12-8-2011
 Meld misbruik6-11-2010 15:00:44

Bedankt voor de tips! Mijn ventje vindt ook dat we het gewoon moeten doen. Hij gaat het doorscannen naar een vriend van hem, zodat hij de figuurtjes mooi bij elkaar kan zetten. Ja die vriend is daar wat handiger mee :)
Bedankt hé!!!

kelly
24-6-2011
 Meld misbruik8-11-2010 13:05:37

Hey

Wij gebruiken ook de afbeelding van onze uitnodigingen. Dit is van ons een keltische knoop.
Ook qua kleuren schema blijven we zo een beetje in hetzelfde genre , ook met de menu's en dergelijke zodat alles een beetje samenpast.

groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Huwelijksviering nodig?
Ellis&You Bijzondere muziek voor die bijzondere dag in Antwerpen
Maak de mooiste dag van je leven af met de mooiste muziek. Laat je ontroeren door de betoverende stem van Ellis. Live begeleid op piano en/of gitaar voor uw ceremonie en receptie of live on tape voor een verrassend, extra geslaagd avondfeest! Meer info
Lillee's Land Lillee's Land in Tienen
Oldschool vintage swing & jazz Bij ceremonie duo zang - gitaar Meer info
Rent a Priest vzw Rituelen voor mensen van nu in Tielt
Rent a Priest verzorgt vieringen waarin u centraal staat, met de taal en de accenten die u wenst, op de plaats van uw keuze, met warmte, verbondenheid en passie. Rent a Priest is geworteld in de room-katholieke traditie en staat open voor iedereen. Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info