Terug naar overzicht
hallo, ik ben een jaar of 3 geleden in de drie koningen geweest voor een trouw en het was subliem!!! Heel lekker eten, goeie bediening alles was perfect! Zelf hebben we ook gekeken voor deze zaal maar het lag een beetje uit onze richting! Salons st germain zijn naart schijnt ook héél goed, mijn ventje aka verloofde (hihi) is daar al naar 3 trouws geweest waaronder zijn zus is daar getrouwd, en was telkens héél goed!! Jammer genoeg ligt deze zaal voor ons beetje boven ons budget!! Veel succes ermee!!!
St Germain niet twijfelen hoor!
wij trouwen in Ten Boogaerde, heel vriendelijke mensen en zeker geen bandwerk het eten is er zalig, we gingen er al eten met valentijn en gaan terug met oudejaar... het eten bij st germain is zeer lekker maar ze doen er meerdere feesten tegelijk... dat vonden we niet zo leukmet de andere zaken heb ik geen ervaring
Hallo, Wij zijn vorig jaar getrouwt in ten boogaerde en er is zeker geen sprake van bandwerk. We hebben al een 5 tal keer naar st germain geweest en is ook zeer lekker maar vind het niet zo gezellig als ten boogaerde. En de prijs nadien was volledig juist. groetjes