Terug naar overzicht
ja ik heb ervaring! 1 keer gedaan en nooit niet meer!!! Vlekken tot en met! en het geeft zeker af op een witte trouwjurk!!! als je geen witte plekken wilt onder je oksels van de zonnebank dan moet je je armen omhoog doen.
haha! goeie tip! :-) bedankt voor de waarschuwing !
Bij de zonnebank hier is er een sun tower, waarin je eigenlijk gewoon rechtstaat (en je kunt zelfs zonnen en trillen tegelijk als je wil, je staat namelijk op een trilplaat). In die tower zijn er ook handgrepen zodat je je armen gemakkelijk omhoog kan houden ... Je krijgt echt volledig rondom rond een kleurtje zo.
Ik zou spray tanning ook absoluut afraden! Zoals Suzy zei, geeft het zeker en vast af op je jurk en het is dan nog afwachten of je al dan niet vlekken hebt. Verder geeft het vaak zo'n onnatuurlijke kleur. A big no no! :)
Ik zou het ook afraden hoor!Zeker niet doen de week op voorhand ofzo, dan krijg je alleen maar vlekken! En ik denk dat vnl aan de make up en denk: als je visagiste allerlei tan moet wegwerken, gaat ze niet blij zijn haha :)Niet doen! Gewoon een paar keer zonnen met armen idd omhoog ;)