TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Karine
25-6-2011
|
6-11-2010 21:31:34
Hey,
Ik kan alleen van le Chapeau spreken. Geen ervaring in de winkel, maar aan de telefoon... Ik had een héééééél onbeschofte dame ad lijn... Het was niet echt wat ze zei, maar de toon waarop ze het zei, heel zuur en prekerig. Dr omstandigheden was ik op zoektocht nr een kleed met mijn tante, de dame ad lijn zei: weet je zeker dat je moeder en schoonmoeder niet meekomen, want anders missen die een stuk, en toen ik nee zei, zei ze: ik mag dat toch vragen hè. Dan 250 EUR die je moet meenemen, want ze hebben geen bankcontact, zou je daar een kleed nemen. Dan vroeg ik of we om kwart na 12 mochten komen, want mijn tante kwam met de trein tegen 12u. Ze zei dat we pas om 13u een afspraak konden maken. Toen vroeg ik of we dan toch al mochten komen, want we waren er toch; reactie: euh je mag komen, maar we kunnen je toch niet helpen, want we hebben dan geen tijd voor je. Toen vroeg ik naar de collectie van Ladybird; ze meldde me doodleuk dat die geen bruidskledij hebben, maar enkel suitekleren... Ik zei: ik denk het wel; toen: ach ja, dan zullen wij die niet hebben... En toen zei ze: wil je dan toch de afspraak of moet ik ze annuleren... Echt ik ben zo geschrokken, ik zei ja, maar eigelijk wilde ik al geen afspraak meer!!! Heb aantal dagen teruggebeld om te annuleren (met bang hartje, want ik was hiervan zo onder de indruk...), toen had ik iemand anders ad lijn, véél vriendelijk... Heb haar toen mijn ervaring verteld, en ze schrok er wel van... En het grappige van alles; ze vond mijn afspraak niet eens terug!!!!
Voor mij hoefde het niet meer...
Succes!!
Jagré en La Tiara zijn in Antwerpen een echte aanrader!!! Allebei vriendelijk, zeker La Tiara, mama en dochter, supersympathieke mensen!!!
Ik heb mijn jurk daar niet gevonden, maar ja da s smaak he...
Groetjes!
|
|
Sophia
30-4-2011
|
6-11-2010 22:12:40
Hey,
Spijtig dat je bij Le Chapeau zo'n slechte ervaring hebt gehad. Ik heb er namelijk mijn kleed besteld en kan hierover niets slechts zeggen.
Ben er geweest op afspraak en ze laten je gelijk op je gemak voelen, luisteren naar je wensen en gaan dan op zoek naar een geschikt kleed. Het eerste kleed dat ik paste was bij mij direct raak maar ik wilde niet overhaast beslissen.
Ze vonden het normaal dat ik elders ook nog wilde gaan kijken en maakten hier echt geen probleem van. Na in andere winkels te zijn geweest (waar de service een stuk minder was) ben ik teruggegaan en ben uiteindelijk bij mijn eerste keus gebleven en heb deze ook besteld.
Ik vind het wel normaal dat ze je enkel een afspraak kunnen geven op het moment dat er iemand vrij is. Het is er echt ongelooflijk druk waardoor ze je er niet snel kunnen 'tussennemen'.
Ik heb echt niets dan lof voor de mensen bij Le Chapeau.
Bij La Tiara ben ik ook geweest. Inderdaad zeer vriendelijke mensen maar een vrij beperkte collectie waar ik niet direct iets naar mijn smaak kon vinden.
In ieder geval veel succes tijdens je zoektocht!
|
|
jeff
27-8-2011
|
6-11-2010 23:31:23
Ik hoorde in Aalst nog niks positief.
Er is een mooie in de regio Roeselare ook, la sposa
|
|
Sarah
30-7-2011
|
7-11-2010 0:37:49
Hoi
Ik ben bij Pierre Yves in Aalst geweest en kan alleen maar positief zijn!
Ik had de bazin die me hielp en ze was enorm vriendelijk
Ik heb wel op voorhand een lijstje gemaakt van wat ik graag zag en aan de hand daarvan wist ze meteen mijn stijl. Echt ongelooflijk hoe ze meteen wist wat ik graag zag en wat niet!
Ze heeft me toen eerst van alle soorten kleren laten zien en degene die ik wou passen, hing ze opzij. Ze gaf me ongelooflijk veel tips en was absoluut niet opdringerig. Nadien had ik haa rman, de baas die mijn maten opnam en ik hij was ook heel vriendelijk.
Ik heb maar 3 kleedjes aangehad (al mocht ik er veeeel meer passen), maar ik wist goed wat ik wou dus ik had vlug mijn droomjurk gevonden. Het is een Maggie Sottero geworden. Ik heb tegen de bazin gezegd dat ik al veel negatieve reacties gehoord had en dat ik horen zeggen had ze daar geen kleren beneden de 4000€ hadden! ze was er echt van aangedaan en zei: 'ik kan je zelfs geen laten zien van 4000 want dat hebben we gewoonweg niet.
De dame aan de receptie waar ik bestelbon moest gaan tekenen, viel wel niet zo goed mee. Ze hebben ook geen bankcontact en we moesten 1000€! voorschot betalen. We hadden maar 200€ mee omdat we niet wisten dat er geen bankcontact was en de 800 mochten we dan overschrijven.
Oja en niet te vergeten als je je bruidsjurk daar besteld en je man besteld daar zijn trouwkostuum krijg je een cheque van 200€ vor korting op schoenen, lingerie of andere accessoires Mooi meegenomen dus
|
|
mieke
14-5-2011
|
7-11-2010 9:38:47
hallo,
Ik ben naar pierre yves geweest in deinze en ik kan niets slechts zeggen,ik heb verschillende kleedjes aangehad ,meerdere keren zelfs en die vrouw bleef maar zeggen dat ik zoveel mocht passen zoals ik wilde,na een uur wist ik het nog niet,ik heb dan gebeld naar men ma en we hebben een half uur moeten wachten tot zij er was die mevrouw heeft er geen enkel probleem van gemaakt.Ik heb dan men kleedje uiteindelijk daar gekocht en dan nog een kleed die goedkoper was dan de andere en toch zei die dame dat het mijn beste keuze was dat ik daar slank mee stond,dus ze zal je niets aansmeren,ben heel tevreden,ik heb een voorschot betaad van 200 euro als ik me niet vergis ,de tweede pas gebeurd in februari :)
|
|
Katleen
24-9-2011
|
7-11-2010 10:15:48
Ik ben gisteren bij Le Chapeau (Antwerpen) geweest en was enorm onder de indruk van de professionaliteit. Ik had zelfs een kleed gezien dat enkel in hun winkel in Bree hing en dat wilden ze speciaal voor mij laten overkomen. Toen bleek dat het ver boven mijn budget lag en ze deden absoluut niet moeilijk om terug te bellen en te zeggen dat het toch niet hoefde. Ze houden enorm goed rekening met je wensen en budget.
Ben ook bij Jagré geweest. Daar is de service ook super, maar je kan er geen afspraak maken. Gisteren was er slechts één verkoopster en in het begin waren we alleen, maar nadien kwamen er meerdere mensen en ik had echt medelijden met dat meisje! Moest echt van hot naar her lopen en kon eigenlijk niet iedereen voldoende aandacht geven. Gelukkig was ik toen bijna klaar... Toen ik nog alleen was en ik haar volle aandacht had, heeft ze ons echt wel SUPERgoed geholpen. Dus als je daar zou willen gaan, best zo vroeg mogelijk zodat het niet te druk is...
|
|
marta
23-7-2011
|
7-11-2010 10:58:34
bedankt voor alle reacties!
|
|
marta
23-7-2011
|
7-11-2010 13:18:17
Karine: ik ben ook in La Tiara geweest, inderdaad supervriendelijke vrouwen. Ik zei dat het enkel om te kijken was omdat mijn moeder niet mee was maar dat was geen probleem, ze haalden alles boven. maar ik vond er ook zo mijn ding niet.
het hangt dus echt af van welke verkoopster je verder helpt maar ik voel me snel geïntimideerd als ze pushen om te kopen of opdringerig zijn met commentaar. Liefst zou ik op mijn gemak zonder afspraak gaan passen en als ik hulp nodig heb zal ik het wel zelf vragen :)
ps mijn excuses voor de link die onder mijn posts verschijnt, ik krijg die maar niet weg..
|
|
Kathy
9-7-2011
|
7-11-2010 20:07:39
Hay Marta, enkele weken geleden trok ik met mijn 'vakjury' naar Pierre Yves Aalst. We werden normaal ontvangen, maar heel gastvrij kon ik het niet noemen. Hoe langer we daar waren, hoe slechter de sfeer erop werd. Op het einde werd mijn schoonmoeder in spe dan nog eens op haar plaats gezet door de eigenaar. Zijn vrouw wou de situatie nog redden maar tevergeefs. Ik had er geen goed gevoel meer bij en dan hoeft het voor mij niet meer. Gisteren zijn we bij La Sposa Roeselare geweest. Wat een wereld van verschil!!
Ik voelde me welkom, werd goed geholpen en had het gevoel dat ze begrepen wat ik wou. Op nog geen 45min had ik mijn keuze gemaakt (het was ondertussen de 4e bruidswinkel en ik wist ook wel wat ik wou!). Ze konden zelfs nog tijd vrijmaken voor een korte pasbeurt voor de schoonzus, ze trouwt 3 maand later. Ik was in de wolken, mijn familie ook!
|
|
joke
2-9-2011
|
8-11-2010 8:03:08
Ik heb ondertussen 5 winkels gedaan en ik moet zeggen we nergens zo een negatief onthaal hebben gekregen dan bij Pierre Yves. De mevrouw van de outlet is wel supervriendelijk, maar het aanbod is daar vrij beperkt. Daarna naar Pierre Yves in Aalst gereden en amai....
het eerst onthaal viel nog mij, vrij neutraal, maar vanaf dan .... Pierre yves was de eerste winkel dewelke ik deed en ik had op voorhand totaal geen idee wat ik wou. Na het tweede kleedje gepast te hebben vroeg de verkoopster of ik vandaag zou beslissen want ik had toch al toffe kleedjes aan gehad ..... Ten eerste waren die kleedjes niet lelijk, maar zeker niet super mooi, en ten tweede had ik niet het gevoel dat ik bij de eerste winkel al zou beslissen omdat ik absoluut niets wist wat ik wou. Nadat ik zij dat ik niet definitief zou beslissen waren ze echt niet meer vriendelijk, zeker Pierre Yves zelf niet. Omdat ik niet ging beslissing begonnen ze me dan te overhalen om mss 2 kleedjes te reserveren, een voorschot te betalen en de week erna te beslissen. Reden was dat we snel moesten zijn, voorraad stoffen, ...... Die redenen kunnen mss waar zijn, maar ze hebben geen enkele recht om zo opdringerig te zijn.
De weken erna zijn we nog naar Cermo, JPC Collection, Lilian Claes geweest en amai wat een verschil. Ik heb mijn Lilian Claes gisteren mijn droomkleedje gevonden, maar nog niet besteld. Ik ga zaterdag nog even naar Le Chapeau en op de middag terug naar Lilian Claes.
|
|
An
18-9-2010
|
9-11-2010 12:56:24
Hoi,
mijn - ondertussen - man heeft er zijn kostuum gehaald. Het moet gezegd, het was echt een prachtig kostuum, Italiaans design, het was het mooiste (en meteen ook) het duurste kostuum dat hij kon vinden. Hij werd er echter vrij koel behandeld, en ze waren al helemaal niet meer sympathiek toen ze hoorden dat mijn trouwkleed van ergens anders kwam!
Man, ze gaven mij het gevoel constant op zoek te zijn naar een nieuwe prooi, waarin ze de klauwen konden slaan. Spijtig, echt spijtig, want het is een magnifieke winkel!
Veel succes met de jacht!
An
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|