Terug naar overzicht
Hey Stephanie, Ik met Le Chapeau in Antwerpen, is zelfde winkel. Ik ben supertevreden van de service en van de collectie. Ik had een geduldige verkoopster die echte moeite deed om mij mijn droomkleed te laten vinden. Plus dat ze niet boven het budget ging dat ik had (vragen ze daar op voorhand).GrtjsGeniet van die dag! Het is echt leuk om al die jurken te passen.
Hallo, Ik heb mijn kleed gekocht in Le Chapeau in Bree. Ik ben zeer tevreden van de service.De verkoopster nam veel tijd om het juiste kleed te vinden voor me. Ze stelde me op mijn gemak. Ze vroeg op voorhand mijn budget, zodat ze geen te dure jurken uit koos. Ik voelde me een echte prinses! Ik kan niet wachten wanneer ik terug kan gaan passen in maart. Veel succes !
oh super reacties, stelt me al wat gerust!! Zijn er enkel maar de jurken van de merken op de site of veel meer ? Groetjes
Veeeeeeel meer:-)
Ik heb mijn kleed vorige week ook gekozen in Le Chapeau Antwerpen. Heel veel keuze, erg vriendelijk en wat een grote winkel! Je loopt er haast verloren :-) Succes met je zoektocht!
oh dan ben ik gerust ;-)
Ik had absoluut geen goede ervaring in lechapeau. Ze zeiden direct hoeveel kleedjes is maximum mocht passen (6), moest 50 euro betalen om een kleed van Bree te laten komen zodat ik het kon passen terwijl ik op vorhand had gebeld en naar dir specifiek kleed had gevraagd, ongeduldig en zo zijn er nog wel een aantal zaken...geen aanrader, maar misschien lag dat grotendeels aan de verkoopster.