TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Wendy
28-5-2011
|
7-11-2010 11:50:49
Hey,
Ik zou toch nog even verder zoeken hoor.
Je kan eventueel ook naar een naaister gaan die het kleedje een beetje kan namaken.
Nog een tip: je kan een keertje gaan kijken bij C'est moi bruidsmode. Dit is in Nederland (vlak over de grens bij Essen, Antwerpen). Daar verkopen ze kleedjes met een budget tot 599€ of tot 799€.
|
|
Véronique
31-7-2009
|
7-11-2010 12:55:57
Ik zou dan ook eerder op zoek gaan naar een naaister die de jurk kan namaken (en ze meteen ook een beetje ruimer maakt, voor moesten de kilo's er niet afgaan --> innemen is altijd gemakkelijker dan uitlengen, hé!).
|
|
kelly
|
7-11-2010 20:55:38
Hallo Katleen, Misschien moet je ook eens bij ons een kijkje komen nemen! Wij hebben de jurken van la sposa, sincerity,sweetheart,justin alexander,forever yours,sarah danielle, ................... Als je vragen hebt, stel ze gerust via mail.
Groetjes, Kelly
La Tiara
|
|
rebecca
2-7-2011
|
7-11-2010 22:45:42
Wat frustrerend om een jurk aan te krijgen zoveel boven je budget! Ik zou zeker nog even verder zoeken! Ikzelf heb bij mijn eerste pasbeurt ook een jurk aangehad die ik *prachtig* vond maar echt duidelijk boven budget was. Na 5 andere winkels, heb ik nu een andere prachtige jurk die wel binnen het budget zit. Soms vraagt het dus even moeite, maar het kan wel lonen...
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|