Nu Online
Momenteel zijn er 385 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

feestzaal Caipirinha Merelbeke

8-11-2010 8:30:00

Hallo bruidjes,

Ik heb via dit forum kennis gemaakt met de feestzaal Caipirinha te Merelbeke?
Zelf heb ik totaal geen ervaringen met de zaal...
Kan er mij iemand wat meer informatie van de zaal bezorgen? Eten? Bediening? Proper en netheid?
Is de zaal wat warm en modern aangekleed? Goed onthaal? Zou er nog iemand wat meer foto's van de zaal bezitten?
Graag jullie positieve en negatieve reacties!!!

Dank bij voorbaat voor de hulp...

Groetjes
Sylvie

Sylvie
2-6-2012
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 1865

Evelien
1-9-2012
 Meld misbruik8-11-2010 12:49:33

Heyhey,

Wij hebben voor ons huwelijk van 01/09/2012 voor Salons Caipirinha gekozen na een 10-tal zalen in de regio bezocht te hebben :-). Voor ons was dit echt het van het met een zeer goede prijs-kwaliteit verhouding. De eigenaars staan zelf in de keuken (familiebedrijf), hebben heel wat ervaring in de horeca en zijn heel vriendelijk. Niets is hen te veel :-). Ik zou zeggen, ga zeker eens een kijkje nemen maar ik moet je wel waarschuwen, tegen ons zeiden ze dat alle zaterdagen van 2011 tot oktober vol zaten! Dus misschien toch best al eens informeren als je belt voor een afspraak :-).

Onze redenen waarom we het super vonden:
* Zeer vriendelijke ontvangst;
* Zeer vriendelijke eigenaars;
* Staan zelf in zaal en keuken;
* Mooie, moderne zaal;
* Mooi teras & tuin;
* Voldoende parkeergelegenheid;
* Uitstekende prijs/kwaliteitsverhouding;
* Zeer veel positieve reacties;
* Staan open voor suggesties bij eten en dessertbuffet;
* Geen supplementen;

Groetjes en veel succes!

Evelien

Sylvie
2-6-2012
 Meld misbruik8-11-2010 14:56:04

Hallo Evelien,

Dank je voor de hele leuke en volledige uitleg over Caipirinha!!

Ik wil enkele zalen met elkaar vergelijken... Heb jij al ervaringen met andere volgende zalen:
- Villa Borghese te Gentbrugge
- Braemhof te Gentbrugge
- Salons Roskam te Merelbeke

Dank bij voorbaat.

Evelien
1-9-2012
 Meld misbruik8-11-2010 19:25:07

Hey,

Graag gedaan hoor, tis niet makkelijk om een goede zaal te vinden hé ;-).

De eerste 2 niet, Salons Roskam zijn we zelf ook gaan bezoeken :-). Achteraf bleek dat dat nog verre aangetrouwde familie is én dat de eigenaars van Salons Caipirinha vroeger Salons Roskam openhielden :-). De eigenaar was heel vriendelijk, de tuin was supermooi en prijs/kwaliteit zat dat precies ook heel erg goed. Ook de reacties op het internet zijn heel positief. De reden waarom we toch niet voor deze zaal gekozen hebben, is omdat wij met 110-120 personen de hele zaal zouden moeten gebruiken en er in het midden van de zaal een enorme grote steunpilaar staat... Ze kunnen hem spijtig genoeg niet weghalen aangezien het een steunpilaar is (en anders het dak wel eens naar beneden zou kunnen komen) maar wij vonden hem echt storend aangezien gelijk waar je stond, je altijd wel iets niet zag, ofwel de dansvloer niet, ofwel de eretafel niet, ofwel ... niet enz. Maar voor de rest niets op aan te merken! :-)

Van welke regio zijn jullie? Want heb wel nog wat interessante zalen hier op men PC maar wij zijn van regio Aalst dus weet niet of ze niet wat te ver zullen zijn...

Groetjes,

Evelien.

Sofie
1-10-2011
 Meld misbruik8-11-2010 20:25:52

Hoi,
wij hebben ook geïnformeerd bij salons Caipirinha, maar hebben pas na 10 dagen antwoord gekregen op ons mailtje... Aangezien er niet zo heel veel meer vrij was voor de datum die we wouden, lag onze zaal tegen dan al vast. We vonden het wel een beetje jammer, want waren wel heel tevreden over Caipirinha (we zijn daar vorig jaar naar een trouwfeest geweest!). Enig minpunt was dat de zaal van de receptie niet heel groot was, voor de rest echt niks op aan te merken!! Mooie tuin, parking, zeer romantische inkleding (vb. grote kandelaars op de dansvloer bij openingsdans), lekker eten, vriendelijk, ...
Maar onze zaal nu is ook fantastisch dus zoveel spijt hebben we niet ;-)

Nog veel succes!

Groetjes,

Sofie

Sylvie
2-6-2012
 Meld misbruik8-11-2010 21:37:05

Hallo Sofie,

Ja ze hadden inderdaad beloofd vandaag de prijslijst door te mailen maar tot op heden nog niks ontvangen :-(

Peggy
13-8-2010
 Meld misbruik9-11-2010 18:09:42

ons trouwfeest was in augustus daar ook en ik moet zeggen dat was dik in orde niks op aan te merken, vriendelijke bediening , vlotte service, lekker en veel eten..
Het is best dat je eens vraagt om langs te komen en dan geven ze een rondleiding en ook de prijslijst mee.
Als je dan nog eens in zomer trouwt met mooi weer is de receptie in de tuin en heb je zo een laan bij manier van spreken waar uw gasten dan oplopen en arriveren zeg maar..

Braemhof gentbrugge is ook wel goed maar de eigenaars willen zo wat hun goeste doen ben naar trouwfeest daar geweest en het was bijna half 2 's nachts eer het trouwkoppel hun openings dans kon doen omdat de eigenaar wou dat alles van de tafel geruimd was en dat de garcons de eerste keer hun bestelling moesten opnemen dat vind ik echt niet kunnen

Barbara
18-9-2010
 Meld misbruik10-11-2010 9:21:15

Ons huwelijksfeest is daar ook doorgegaan op 18 september dit jaar.
Wij waren heel erg tevreden! Alles was dik in orde.
Niets is hen inderdaad teveel, alles is tot in de puntjes geregeld.
Je moet je die dag niks aantrekken, enkel GENIETEN.

Ik kan deze zaal alleen maar aanbevelen. Wij krijgen tot op heden nog steeds enthousiaste reacties van mensen die naar receptie en avondfeest geweest zijn.
Wij waren er zelf ook nooit op voorhand geweest, maar hebben de gok gewaagd na super veel goede reacties gehoord te hebben en hebben het ons zeker niet beklaagd, integendeel!

Groetjes
Barbara

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info