Terug naar overzicht
Hoi Marijke, Wij zijn ook gaan kijken naar Goed ten Houtte maar wij waren niet overtuigd. Voor ons was dit niet echt een stijlvolle zaal, de tafels staan ook heel dicht bij elkaar waardoor je weinig plaats hebt om te zitten. De dansvloer is ook heel klein. De tuin is wel mooi aangelegd en de ontvangst was vriendelijk. Ik zou zeggen ga zelf eens kijken, ten slotte is dit ook maar onze persoonlijke visie. Groetjes Babs
Hallo Babs, Ik had dit gevoel ook al bij het zien van de foto's. Ik wil een beetje op voorhand al een beetje schipperen tussen de zaal, het is onmogelijk om alles te bezoeken wat je maar een beetje leuk vindt he :-) Ben jij van die regio? Heb je nog ervaringen met feestzalen die prijs/kwaliteit leuk en gezellig zijn in die regio? Dank voor de reactie. Marijke
hallo, Wij trouwen volgend jaar in goed ten houte! Hebben al zeer veel goeds gehoord over de zaal, bediening en eten. Zeer vriendelijke ontvangst bij het bezichtigen van de zaal. Wij zijn gaan kijken als de zaal stond voor 190 man en was ruim genoeg. We maakten ons eerst zorgen over de dansvloer maar de ruimte wordt aangepast na het eten, er worden dan stijlvolle bartafels met krukjes voorzien. Wij vinden de zaal en de omgeving veel charme hebben. Groetjes
Gisteren hadden wij ons feest in Goed Ten Houte te Kortrijk, wij zijn zeer tevreden!Zeer vriendelijk personeel, zalig lekker eten, een gezellige zaal, een overnachting met lekker ontbijt erbij gekregen, kortom zeer goed georganiseerd! Al onze genodigden waren enkel positief! Echt een aanrader!