Terug naar overzicht
Een optreden van een bandje?
Ik heb hier al eens gelezen dat er ook eens karaoke werd gedaan. Is allemaal wat te zien hoe jouw gasten zijn, hé...
Een fakkeltocht en dan samen het kampvuur aansteken?
Hai, Ik lees even mee... wij geven een klein feest (25 man) in een tent in onze tuin en we dachten ook om 's avonds een kampvuur te maken :) leuk te horen dat er nog mensen zijn die niet voor een traditioneel dansfeest kiezen!! Benieuwd of er nog andere ideetjes komen :)
Hoi, Wij geven ook geen traditioneel dansfeest... maar eerlijk gezegd weten we nog niet wat we juist gaan doen. We zouden een bandje willen, maar ik vind niets dat in aanmerking komt. Laat maar weten als jullie nog iets bedenken! Groetjes, Nele
@ Elisabeth en Nele: fijn dat er inderdaad nog iemand is die een intiem- niet-klassiek feest houdt. Ik vind het idee van Malou anders ook wel tof! Misschien een soort fakkel/ - zoektocht of kaarsbootjes op het water loslaten (hoewel dat niet veel effect zal hebben met 40-50 mensen misschien). Vuur spreekt veel mensen aan denk ik wel... Heb enkel beetje schrik dat iedereen snel moe zal worden aan het kampvuur... misschien vuurspuwer om swung er in te houden? @ Véronique: karaoke gaan we onszelf niet aandoen denk ik, hoewel dat wel tof kan zijn mits de juiste sfeer ;-) Vreemd dat je niet veel alternatieven kan terugvinden via google, heb al veel gezocht. Ben blij met de leuke tips...
Hey, ik kijk hier een beetje mee voor ideetjes. Wij hebben ook een kleinere groep op het avondfeest waardoor een dansfeest niet voor de hand liggend is. Nu zijn we ook op zoek naar alternatieven om wat leven in de brouwerij te brengen. Een optreden is niet mogelijk gezien de locatie, tenzij het akoestisch kan. Hmm, niet evident hé.
Hey, Ondanks dat wij wel voor het 'massa-feest' gaan ;-) wil ik wel meedenken... - Je kan veel makkelijker met een thema werken. (vb. Spaanse avond, ...) - Je kan een (ingeklede) cassino avond doen met allerlei standjes en iedereen krijgt 'vals geld' met jullie foto op... - Je kan een quizje doen (à la de slimste mens, maar dan met vragen van jullie) - Een cotcha (iedereen krijgt de opdracht iemand te 'vermoorden' met waterpistooltje.) Je werkt dan wel met inschrijvingen, zodanig dat niemand verplicht wordt om iets te doen dat ze niet willen... - ... Succes allemaal!