Terug naar overzicht
Hoi, Wij zijn daar ook gaan horen en het is daar inderdaad heel mooi! Zelf hebben we er nog geen trouwfeest gehad maar heb al van heel wat mensen gehoord dat het er goed is! Daarom dat wij er ook zijn gaan kijken. groetjes
Wij geven daar volgend jaar ons feest. We vonden het mooi, ze waren vriendelijk en we hadden er vooral een goed gevoel bij. Ze letten op details en dat wil ik.Van collega's en vrienden die daar hun feest gaven of een feest bijwoonden horen we niets anders dan positieve dingen. Succes!
Meermaals gedraaid ... 1x menu meegegeten ... iedereen wordt in de watten gelegd en het eten is zeer verzorgd.Zeker een aanrader.
Hoi Evelien, wij houden ons huwelijksfeest daar ook op 02/07/2011 Wij waren meteen verkocht voor het supermooie koetshuis en de vriendelijke ontvangst! Mijn schoonmoeder kent de eigenaar persoonlijk en kent verschillende mensen die er al enkele keren zijn gaan eten, iedereen super tevreden van het eten én de service! Echt de moeite dus!
Ook ik kan je gerust stellen ; het is TOP ! Behalve een prachtige locatie is het eten uitstekend en alles, werkelijk alles, is tot in de kleinste details "verzorgd". Je zal hier zeker niet teleurgesteld worden ! Het wordt vast onvergetelijk !