Terug naar overzicht
Het grote prijsverschil moet toch ergens zitten denk ik dan zo? Of laten ze dat kleed dan in China maken? Ik persoonlijk ben terughoudender van naaisters maar het kan natuurlijk goed zijn he.
Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar zou toch wel eens goed nadenken voor je dat doet. Is het prijs verschil zoveel verschillend van echte LR?
Ik laat mijn kleed maken door een couture naaister maar niet door nagimai. Haar winkel is vlak aan mijn deur, maar had echt geen wauw gevoel als ik de kleedjes in de etalage zag...(maar heb dat bijna bij geen één kleedje op een paspop...) Mss eens binnen kijken, als je eens passeert? Succes
Hey! Weet je hierover als iets meer? Ik ben namelijk ook aan het twijfel om naar Nagimai te gaan omdat geen enkele jurk volledig aan mijn 'wensen' voldoet... Dan laat ik liever aanpassen maar weet dus niet of Nagimai goed is... groetjes, Stephanie
hey ik ben toen gaan passen bij nagimai en daarna bij bruidshuis ellen.ik moet zeggen hele mooie kleedjes bij nagimai en een goeie service.MAAR je ziet wel duidelijk het verschil van kwaliteit.mss eens gaan kijken en passen.
Hey, Wij zijn met drie naar nagimai geweest om een kleed te zoeken en waren ook sceptisch in het begin zeker als je de pasvormen prObeert aangezien deze voor iedereen moeten passen. Maar ondertussen zijn de kleedjes gemaakt en hebben de ze gepast en ik moet toegeven ze passen perfect, de maten waren perfect en de jurken zien er super uit, helemaal mijn ding ik zou zelf gaan kijken als ik zelf ga trouwen! Dus ik wil iedereen die twijfelt over nagimai toch aanraden eens te gaan zien en passen want service is ook super alles dat je wilt krijg je. De winkel is mss niet indrukwekkend maar dat wordt niet weerspiegeld op het resultaat ze geven iets super terug. Bovendien nagimai is een groot Chinees bedrijf maar in België is er maar 1 vestiging en ze zeer goed in maten opnemen! Dus iedereen die een mooi kleed voor een redelijke prijs wil zou ik zeker aanraden dit eens te proberen!
Verder nog iemand ervaringen met Nagimai of met La Sposa in Roeselare ? Is de jurk bij Nagimai goed afgewerkt, geen losse draden, gescheurde naden of ritsen. Graag jullie advies
er zijn blijkbaar verschillende meningen over nagimai....waardoor ik begin te twijfelenis er iemand die daar gekocht heeft en content is?t is niet omdat het niet superduur is dat het daarom slecht is??misschien willen de andere bruidswinkels er gewoon teveel winst aan maken?graag reactie van tevreden klanten