Terug naar overzicht
Het grote prijsverschil moet toch ergens zitten denk ik dan zo? Of laten ze dat kleed dan in China maken? Ik persoonlijk ben terughoudender van naaisters maar het kan natuurlijk goed zijn he.
Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar zou toch wel eens goed nadenken voor je dat doet. Is het prijs verschil zoveel verschillend van echte LR?
Ik laat mijn kleed maken door een couture naaister maar niet door nagimai. Haar winkel is vlak aan mijn deur, maar had echt geen wauw gevoel als ik de kleedjes in de etalage zag...(maar heb dat bijna bij geen één kleedje op een paspop...) Mss eens binnen kijken, als je eens passeert? Succes
Hey! Weet je hierover als iets meer? Ik ben namelijk ook aan het twijfel om naar Nagimai te gaan omdat geen enkele jurk volledig aan mijn 'wensen' voldoet... Dan laat ik liever aanpassen maar weet dus niet of Nagimai goed is... groetjes, Stephanie
hey ik ben toen gaan passen bij nagimai en daarna bij bruidshuis ellen.ik moet zeggen hele mooie kleedjes bij nagimai en een goeie service.MAAR je ziet wel duidelijk het verschil van kwaliteit.mss eens gaan kijken en passen.