TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
sarah
17-12-2011
|
9-11-2010 13:45:47
Hey Kelly,
ik heb een partner die wel regelmatig kostuums draagt ,dus zit wel in een andere situatie als jij.
Als hij echt een mooi pak wilt, dan zou ik in jullie plaats er eentje huren. Er bestaat nl heel wat keuze daarin.
Pakken zijn meestal zeer goed van snit,je kan meer van het budget besteden aan andere zaken zoals schoenen ;) . Ik vind schoenen dus enorm belangrijk
Ik ben ook een controle freakje, en zal toch niet meegaan voor te kiezen. Ik ga wel een stukje stof meegeven zodat hemd en rest zeker niet kunnen vloeken met mijn jurk.
veel succes
|
|
Malou
13-8-2011
|
9-11-2010 13:46:25
Ik ga ook mee het pak kiezen hoor! Heb die verrassing niet nodig :-)
|
|
Sharon
20-5-2011
|
9-11-2010 14:20:08
Mijn verloofde gaat zijn kostuum kopen. Onze reden: de bruid mag een kleed kopen die ze maar 1 dag in haar leven zal dragen, waarom zou de bruidegom dit dan niet mogen? De dag is voor hem even speciaal hé.
Ik ga niet mee gaan kiezen. Hij gaat met zijn mama. Ik heb hem wel al gevraagd welke kleur het waarschijnlijk zou zijn en daar komen we wel overeen in.
Veel succes met de zoektocht!
|
|
Claudia
12-8-2011
|
9-11-2010 17:30:54
Hey Kelly,
Mijn verloofde gaat er ook eentje kopen, maar in uw geval zou ik misschien ook gaan huren denk ik. Ik ga niet mee kiezen, dat moet een verassing blijven vind ik. Zijn mama gaat mee, die ook volgende week meegaat naar het kijken naar mijn trouwjurk.
Nog een ander vraagje: hoe lang op voorhand moet je gaan zien voor een kostuum?
|
|
Véronique
31-7-2009
|
9-11-2010 18:11:14
Mijn man draagt ook zelden of nooit een kostuum, maar toch heeft hij er voor ons huwelijk eentje gekocht. Niet te duur, eentje van Esprit. Hij heeft dit nog gedragen op een trouwfeest van mijn vriendin en op de begrafenis van mijn nonkel (aangezien het een zwart kostuum is). Idd, een vrouw koopt een jurk van honderden euro (en nog veel meer) om dat kleed één keer te dragen. Een kostuum kost toch wel wat minder, kan nog gedragen worden nadien,... Dus, waarom dan eentje huren? Ik vind ook dat je toch wel duidelijk moet zien wie de bruidegom is. En bij een gehuurd pak heb je dat niet vaak... Veelal zijn dit de standaard zwarte pakken die eveneens bij een begrafenis kunnen gehuurd worden... Versta me niet verkeerd, onze suite had ook zo'n pakken. Maar voor een bruidegom mag het toch dat tikkeltje meer zijn, vind ik...
Claudia: Toen mijn man zijn pak koos, bleek dat de broek nog een beetje moest ingekort worden en de mouwen van zijn vest nog wat uitgelengd moest worden. Het hemd kregen we wel onmiddellijk mee. Een weekje later mochten we al om de rest gaan!
|
|
sarah
17-12-2011
|
9-11-2010 19:03:49
@Claudia,
Mijn AS gaat er eentje laten maken bij cafe costume. Hij gaat een vijftal maandjes daarvoren kiezen. Normaal heeft dat niet zo lang nodig, maar voor je eigen trouw kan je beter of veilig spelen
|
|
Ellen
2-7-2011
|
9-11-2010 22:41:10
Mijn verloofde draagt ook nooit een kostuum en hij is inderdaad ook bij Esprit gaan kijken. Ik ben wel meegeweest. Ze hebben daar ook wel wat keuze en zeker niet duur. Ik vind dat je op zo'n dag toch ook een eigen gekocht kostuum mag hebben.
|
|
Giovanni
|
11-11-2010 13:06:08
Dag Kelly,
Het is effectief niet altijd een gemakkelijke zaak om een kostuum te kopen dat je bijna nooit draagt. Er bestaan natuurlijk wel verschillende alternatieven. Zo kan je zoals reeds door de anderen vermeld, een kostuum gaan huren of een op zoek gaan naar een prachtig pak aan een betaalbare prijs dat je nadien ook nog eens kan aandoen. Dit laatste is naar mijn persoonlijke mening de beste keuze. Als je trouwt dan moet het toch wel iets speciaals hebben. Een pak huren is naar mijn mening iets te onpersoonlijk. Indien je verloofde nog geen pak heeft, dan kan hij deze steeds opnieuw gebruiken voor andere gelegenheden.
Graag stuur ik je naar onze website waar je reeds een impressie kan verkrijgen van ons aanbod: www.carbonella.be
Het is namelijk zo dat wij exclusieve Italiaanse herenpakken aanbieden aan enorm scherpe prijzen. Zo betaal je voor onze kostuums slechts 450 EUR. Per model zijn er maar een aantal beschikbaar voor de Benelux dit om de exclusiviteit te vrijwaren. Op deze manier heb je dan echt iets exclusief aan een heel betaalbare prijs zodanig dat je verloofde dit op andere gelegenheden nog eens kan aandoen ook.Binnen de week heb je bij ons reeds een volledig afgewerkt kostuum en dus niet op binnen een paar maanden.
Groetjes,
Giovanni
www.carbonella.be
|
|
|
|
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Verhuur kostuums voor heren en bruidsjonkers
in Sint-niklaas |
|