Terug naar overzicht
Proficiat met het vinden van je droomkleed! 't Is inderdaad superleuk he, al die mooie jurken passen! Ik kan ook al niet meer wachten om mijn kleed weer te gaan passen maar 't is nog wel even... :( Mijn vriend zit constant te zeggen dat hij nogal benieuwd is :-)
Proficiat met de aankoop! Ik kijk er ook naar uit om mijn jurk eindelijk te vinden maar moet nog eens teruggaan om eindelijk te beslissen.
hey ik ga zaterdag de eerste keer naar naar een opendeurdag! ik heb ook enkele kleedjes van miss kelly gezien dat ik echt wel wil passen.... onder andere van de nieuwe collectie kleedje 111-10 :) ik kan echt niet wachten tot het zaterdag is Mag ik vragen hoeveel de kleedjes van miss kelly (of jouw kleed) kostte? dan heb ik ongeveer een idee dat ik niet teleurgesteld ben als ik het aan heb :) groetjes Nathalie
@ nathalie, het zijn eigenlijk allemaal prachtige kleedjes van miss kelly vind ik :) het kleedje dat ik gekozen heb kost 1125 euro, vond ik nog meevallen eigenlijk. sommige waren ook tussen 1200 en 1300 maar kheb geeneen gepast die duurder was!! Veel plezier met passen hé!! Tis echt genieten ;)