Terug naar overzicht
Misschien kan deze site je helpen: http://www.verkoopjetrouwjurk.nl/ Dit kwam ik onlangs tegen en ga ik misschien gebruiken eens mijn trouwdag is afgelopen. groetjes en succes, Laura
ik ben er ook al op gekomen maar er zijn meerdere minpunten: zo moet je een toch wel niet kleine som betalen voor het uithangen van je jurk en moet je het zelf tot daar brengen en afhalen en hun winkel bevindt zich ergens in het noorden van Nederland.. misschien als laatste optie. maar hier in België zou er toch ook iets moeten zijn..
In Brugge bestond er ook zo'n winkel: De bruidsschat. Maar ik dacht dat die gestopt zijn...
Hallo Marta, We hebben elkaar inderdaad gesproken over je trouwjurk. En je ook wat advies gegeven betreffende het Corset,Wel wil ik even rechtzetten dat je aangeeft dat jurk zelf te moeten brengen ( dit mag ook per post) en we zitten niet in noord Nederland maar in het hele zuiderlijke Brabant. Met vriendelijke groet Mirandaverkoop je trouwjurk.nl
Ik heb inderdaad nog eens via google maps nagekeken en jullie winkel ligt bij Nijmegen en dat de kost van plaatsing minder hoog is dan ik gehoord heb. Maar een korset maken kost me nog eens 150 euro erbij bij de naaister aan wie ik reeds een voorschot betaald heb dus ik denk dat het financieel niet voordelig zal uitkomen als ik het geheel niet verkocht krijg..