Nu Online
Momenteel zijn er 524 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

trouw verzet

9-11-2010 15:40:38
Met een heel klein beetje pijn in men hart heb ik mijn account hier aangepast. Wij gingen nl. aanvankelijk 21 mei trouwen en hebben dit verplaatst naar 02 sept 2011. Dus de teller versprong van 192 dagen naar 296 dagen, pff nog zo lang. Maar wij hebben een hele goede reden om onze trouw te verplaatsen; wij krijgen in mei ons eerste kindje! Dus eigenlijk kan ik gewoon verder aftellen naar mei, naar de komst van ons kindje. En ik veronderstel als ons kindje er is, de tijd wel zal vliegen.
Gisteren ben ik dan eindelijk mijn kleed gaan kiezen en het is een prachtjurk geworden. Eentje van Marylise maar van een exclusieve lijn dus nergens een foto van terug te vinden! Het is echt prachtig, dus ik heb een goede reden om mijn kilo's nu onder controle te houden, alhoewel dit niet gemakkelijk zal zijn.

ilse
2-9-2011
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 1213

Inge
6-8-2011
 Meld misbruik9-11-2010 15:42:31

Nu heb je 2 superleuke dingen om naar uit te kijken! :) Een DIKKE proficiat! Geniet van de voorbereidingen en de zwangerschap!!!

Kendra
21-5-2011
 Meld misbruik9-11-2010 17:24:24

Een heel begrijpelijke reden om je huwelijk te verplaatsen!
Heel dikke proficiat!

Kim
21-5-2011
 Meld misbruik9-11-2010 17:53:45

Proficiat! :) Normaal trouwden we op dezelfde dag ;)
Nu vraag ik me wel af of het eenvoudig was om alles nog te verplaatsen? Veronderstel dat er (buiten het kleed) toch al wel wat dingen vast lagen, niet? ..

joke
2-9-2011
 Meld misbruik10-11-2010 10:57:52

Ahh maar 2 september gaat ook een super mooie dag worden (wij trouwen dan ook). Bovendien heb je nu 2 positieve gebeurtenissen om naar uit te kijken.

eline
20-5-2011
 Meld misbruik10-11-2010 14:26:41

dikke proficiat meid!
ge hebt meteen een bruidskinneke bij!! 

ilse
2-9-2011
 Meld misbruik11-11-2010 10:39:05

Dank je wel iedereen!
@ Kim; eigenlijk lag er nog niet zoveel vast bij ons. De zaal, de DJ, de fotograaf en het gemeentehuis. We hebben na onze eerste echo de zaal verwittigd en gezocht naar een nieuwe datum. Als we een zaterdag zouden trouwen zou het wel maar in november gelukt zijn daarom dat we nu een vrijdag genomen hebben. Het gaat ook beter passen want nu mogen we in de namiddag trouwen en kunnen we alles mooi aansluitend doen. En gelukkig was 02/09 geen probleem voor de DJ en de fotograaf. Er heeft echt niemand moeilijk rond gedaan, iedereen wenste ons nu een dubbele proficiat.

Kim
2-9-2011
 Meld misbruik11-11-2010 13:18:04

Een mega dikke proficiat!!! Twee leuke speciale dingen om naar uit te kijken in 2011!!
Ik weet dat het niet tof is om die teller zoveel te zien verspringen, wij hebben ook onze datum moeten verzetten van 24 juni naar rarara, ook 2 september (wel om een héél andere reden, nl ik kon geen congé krijgen op mijn werk) maar ik weet zeker dat 2 september een super mooie dag zal worden ;)

Veel succes met je zwangerschap en het plannen van al die leuke dingen :)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...