Terug naar overzicht
Nu heb je 2 superleuke dingen om naar uit te kijken! :) Een DIKKE proficiat! Geniet van de voorbereidingen en de zwangerschap!!!
Een heel begrijpelijke reden om je huwelijk te verplaatsen! Heel dikke proficiat!
Proficiat! :) Normaal trouwden we op dezelfde dag ;) Nu vraag ik me wel af of het eenvoudig was om alles nog te verplaatsen? Veronderstel dat er (buiten het kleed) toch al wel wat dingen vast lagen, niet? ..
Ahh maar 2 september gaat ook een super mooie dag worden (wij trouwen dan ook). Bovendien heb je nu 2 positieve gebeurtenissen om naar uit te kijken.
dikke proficiat meid! ge hebt meteen een bruidskinneke bij!!
Dank je wel iedereen!@ Kim; eigenlijk lag er nog niet zoveel vast bij ons. De zaal, de DJ, de fotograaf en het gemeentehuis. We hebben na onze eerste echo de zaal verwittigd en gezocht naar een nieuwe datum. Als we een zaterdag zouden trouwen zou het wel maar in november gelukt zijn daarom dat we nu een vrijdag genomen hebben. Het gaat ook beter passen want nu mogen we in de namiddag trouwen en kunnen we alles mooi aansluitend doen. En gelukkig was 02/09 geen probleem voor de DJ en de fotograaf. Er heeft echt niemand moeilijk rond gedaan, iedereen wenste ons nu een dubbele proficiat.
Een mega dikke proficiat!!! Twee leuke speciale dingen om naar uit te kijken in 2011!! Ik weet dat het niet tof is om die teller zoveel te zien verspringen, wij hebben ook onze datum moeten verzetten van 24 juni naar rarara, ook 2 september (wel om een héél andere reden, nl ik kon geen congé krijgen op mijn werk) maar ik weet zeker dat 2 september een super mooie dag zal worden ;) Veel succes met je zwangerschap en het plannen van al die leuke dingen :)