Terug naar overzicht
Dag Annelies! Ik neem ook mijn beste vriendin als getuige en zij loopt inderdaad dan in de suite samen met haar partner en zitten in een aparte zwarte mercedes.Ik vind haar even belangrijk op die dag als mijn familie, ze hoort er zeker bij in de suite!! Groetjes Lien
Hallo, Getuigen lopen idd mee in de suite of ze nu familie zijn of niet, maar ik vind het ook juist fijn om mijn vriendin erbij te hebben, een extra iemand om op terug te kunnen vallen in geval van nood... Veel succes bij de verdere voorbereidingen!
Hier ook beste vriend/vriendin als getuige en dus best wel wat meer mensen in de suite terwijl er al veel waren (mijn verloofde zijn zussen hebben al kindjes ..) ..
Idd, die lopen ook mee in de suite en voor hen voorzie je dus ook vervoer.
Idd wij hebben een suite van 22 man, ouders, broers en zussen, getuigen en beste vrienden en 9 bruidskindjes (kindjes van mijn klasje)... Wij voorzien voor de suite een oldtimerbus :-)
Onze getuigen lopen ook in de suite.
Onze getuigen (en partner) lopen ook mee in de suite, zij gaan dus de hele dag mee. Wij huren een huifkar dus een persoon meer of minder maakt nu weer niet zoveel uit.
Ook hier zijn de beste vriend en vriendin getuige: zij gaan de hele dag mee op pad (+ hun partners uiteraard).
Onze getuigen en hun partners lopen idd ook bij in de suite. Met hen erbij komen we aan 17 personen, we huren een oldtimerbus!
Ik heb mijn zus als getuigen, maar heb toch ook aan mijn beste vriendin gevraagd of zij er de hele dag bij wil zijn en heb dus ook een suitewagen voorzien voor haar. Voor mij is het belangrijk dat zij er op die dag ook bij is.
Wij voorzien alleen een auto voor het bruidspaar. De overige mensen van de suite zorgen voor hun eigen vervoer. Ik vind het al te gek om diverse €'s uit te geven voor vervoer. (ook omdat we die dag min. 80 km met de auto's zullen rijden)
Bij ons zullen de getuigen ook mee in de suite lopen. We hebben een oldtumerbus voorzien zodat niemand naar vervoer moet omzien.