Nu Online
Momenteel zijn er 251 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

kindjes in de suite?

9-11-2010 20:33:16
hallo

ik vroeg mij af of kindjes van broers en zussen meegaan in de suite en ook in het vervoer meegerekend worden?
samen komen wij aan 6 kindjes! waarvan 2 bruidskindjes
ik dacht dat onze ceremoniemeester deze had meegerekend maar ik hoor nu van sommigen dat het niet de bedoeling is dat zij meegaan? hoe doen jullie dit?
alvast bedankt voor jullie advies :)
grts

floor
25-6-2011
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 913

Roxanne
25-6-2011
 Meld misbruik9-11-2010 20:48:30

Wij hebben negen bruidskindjes (de kindjes van mijn klas) Die gaan mee in de suite...
maar onze broers of zussen hebben nog geen kindjes... dus ik kan niet op je vraag antwoorden...

Wij trouwen ook op 25-6-2011 :-)

Kendra
21-5-2011
 Meld misbruik9-11-2010 20:54:00

Hoi,

Ik denk dat er niet echt een regel ofzo over bestaat, als jullie de kindjes erbij willen, nemen jullie ze er toch bij?
Ik zou niet opteren voor kindjes in onze suite maar wij hebben dan ook niemand in de familie met kindjes (tenzij mijn schoonzus maar die wil niet komen). Maar misschien moet je er toch rekening mee houden dat kindjes altijd extra aandacht vragen, op tijd moeten eten, slapen, ...
Maarja, zoals ik zei, ik vind dat je daarin zeker je eigen zin moet doen, als jullie ze erbij willen, dan is dat zo :)

Groetjes
Kendra

Lindsy
25-5-2012
 Meld misbruik9-11-2010 21:55:43

Wij hebben twee bruidskindjes en die worden meegerekend in het vervoer. het is wel een huifkar dus daar kan sowieso niet veel volk in als iedereen comfortabel wil zitten, dat is bij ons geen probleem, we komen maar aan 14 personen met die kinderen bij.

chrisje
5-8-2011
 Meld misbruik10-11-2010 9:43:32

Hallo,

We hebben de jongste bengels van de familie, namelijk van twee broers mee als bruidskindjes net als ons eigen dochtertje die dan vier zal zijn, dus vijf bruidskindjes, de andere kinderen van de broers gaan gewoon mee in de suite, hebben dan inderdaad een suite van een kleine 30 man, maar we wilden het zo om ze erbij te hebben, ze kijken er mee naar uit en das wel fijn te horen, we namen voor ons vervoer een bus dus voor de plaatsen geen probleem dan he.Maar dat is iets dat jullie voor jezelf moeten uitmaken of je ze er wel of niet bij neemt.

Grtjs Chrisje

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik10-11-2010 17:18:41

Als ze erbij zijn in de suite (en in het vervoer), dan worden ze gebombardeerd tot bruidskindjes, wat met zich meebrengt dat er kledij voor hen voorzien wordt (veelal op kosten van het bruidspaar). Andere kinderen buiten de bruidskinderen gaan niet mee in de suite.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...