Terug naar overzicht
Wij hebben negen bruidskindjes (de kindjes van mijn klas) Die gaan mee in de suite...maar onze broers of zussen hebben nog geen kindjes... dus ik kan niet op je vraag antwoorden... Wij trouwen ook op 25-6-2011 :-)
Hoi, Ik denk dat er niet echt een regel ofzo over bestaat, als jullie de kindjes erbij willen, nemen jullie ze er toch bij? Ik zou niet opteren voor kindjes in onze suite maar wij hebben dan ook niemand in de familie met kindjes (tenzij mijn schoonzus maar die wil niet komen). Maar misschien moet je er toch rekening mee houden dat kindjes altijd extra aandacht vragen, op tijd moeten eten, slapen, ... Maarja, zoals ik zei, ik vind dat je daarin zeker je eigen zin moet doen, als jullie ze erbij willen, dan is dat zo :) Groetjes Kendra
Wij hebben twee bruidskindjes en die worden meegerekend in het vervoer. het is wel een huifkar dus daar kan sowieso niet veel volk in als iedereen comfortabel wil zitten, dat is bij ons geen probleem, we komen maar aan 14 personen met die kinderen bij.
Hallo, We hebben de jongste bengels van de familie, namelijk van twee broers mee als bruidskindjes net als ons eigen dochtertje die dan vier zal zijn, dus vijf bruidskindjes, de andere kinderen van de broers gaan gewoon mee in de suite, hebben dan inderdaad een suite van een kleine 30 man, maar we wilden het zo om ze erbij te hebben, ze kijken er mee naar uit en das wel fijn te horen, we namen voor ons vervoer een bus dus voor de plaatsen geen probleem dan he.Maar dat is iets dat jullie voor jezelf moeten uitmaken of je ze er wel of niet bij neemt. Grtjs Chrisje
Als ze erbij zijn in de suite (en in het vervoer), dan worden ze gebombardeerd tot bruidskindjes, wat met zich meebrengt dat er kledij voor hen voorzien wordt (veelal op kosten van het bruidspaar). Andere kinderen buiten de bruidskinderen gaan niet mee in de suite.