Terug naar overzicht
en zou ik nog vergeten vermelden dat ik nog steeds twijfel over mijn kapsel ...
Oei Tamara, da klinkt inderdaad niet zo best.... Is het toevallig de Paterskerk in Eeklo? Wij hebben onze aanvraag daar gedaan maar is dus afwachten.... Ik denk dat als je voldoende lichten voorziet en de kerk voldoende volzet met zaken het er wel wat warmer zal zijn hoor!!! Misschien anders eens langsgaan bij Ann-sophie smartshopping (kan je op internet vinden) is een outlet maar hebben daar ook heel vaak zo van die jasjes, misschien dat er iets op je kleed past en dat kan toch al wat extra warmte bieden. Voor de rest denk ik dat de adrenaline veel goed maakt die dag! Nu gewoon nog voldoende uitrusten, veel drinken!!! en je (proberen) niet te zenuwachtig te maken. Voor dessertbuffet als je het echt niet ziet zitten mss toch nog even een bakker ofzo aanspreken voor taarten, chocomousse....
ja het is in de paterskerk in Eeklo. We zijn daarnet de sleutel gaan ophalen en toen heeft een van de contactpersonen ons gezegd dat waarschijnlijk volgend jaar het laatste jaar zal zijn dat ze er nog feesten gaan gegeven worden, aangezien het stadsbestuur er problemen van begint te maken. Hopelijk kan je daar nog uw feest geven :)
Ja voila, het is door de problemen met het stadsbestuur dat het nog steeds spannend blijft, maar als ze tegen u gezegd hebben dat volgend jaar laatste jaar is dan is er dus nog hoop ;-) Ik stuur je even een persoonlijk bericht ook!
oei oei tamara je mama zal toch wel helpen bij dat dessertbuffet?? misschien nog wat tantes optrommelen of buurvrouwtjes die kunnen helpen bij de chocolademousse en taartjes en zo... voor je openingsdans kun je een mooi liedje nemen waarop je kunt slowen, totaal niet moeilijk dus kapsel is iets persoonlijks, doe misschien iets wat je al hebt gedaan vroeger dat je toen zeer schoon vond ikzelf ga geen speciaal kapsel nemen want dan herken je jezelf niet, je moet er natuurlijk uitzien op je trouwdag, naturelle maar toch schitteren en om uit te zieken moet je véééél slapen probeer zo veel mogelijk te slapen om alle vuile microbekes weg te doen :) kop op meid, het wordt je mooiste dag van je leven kzal duimen dat het zonneke schijnt veel plezier!!! eline