Nu Online
Momenteel zijn er 69 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

kleedje laten reinigen

10-11-2010 11:32:19
Hallo

probleempje : een vriendin heeft een suitekleedje gekocht en heeft het aangedaan op een huwelijk. Nu wil ze dit laten reinigen bij de droogkuis maar ze willen het niet reinigen omdat de 'blinkende sterretjes' er dan afkomen. Die zijn er op gekleefd en niet genaaid.
Oplossing : kleed niet reinigen....

Kan iemand mij helpen??? in de winkel hadden ze bij aankoop al onmiddellijk gezegd dat suitelkledij niet teruggenomen wordt, dus daar gaan reklameren zal niet veel uithalen...
je kan er toch niet van uit gaan dat je zo'n kleedje maar 1 keer draagt....

Bedankt voor de info

sabrina
4-2-2011
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 588

Maria
8-7-2011
 Meld misbruik10-11-2010 21:03:59

Zijn er echt vlekken op ? Want als het enkel maar gaat om even "fris te wassen" (rook en etensgeur ...) dan is er een zeer goedkope oplossing : kleedje in een grote plastic zak doen met een klein schepje waspoeder, zak goed dichtknopen, goed schudden, een nachtje in de diepvries, een dagje uit de diepvries, zeer grondig uitschudden, desnoods uitkloppen met een ouderwetse mattenklopper, en een dag of 2 buiten hangen (of voor een open raam). Dan strijken (als dat kan / moet) en voila, helemaal fris. Als er echt vlekken op zijn : kleine vlekjes kan je met de hand schoonmaken (een klein beetje ossegalzeep op ene nat washandje ...), en daarna opfrissen. Grote vlekken, tja ... dat wordt moeilijker.
Ga anders ook eens bij een andere droogkuis horen, of informeer eens bij de winkel waar je t gekocht hebt of zij geen oplossing weten. Succes !

sabrina
4-2-2011
 Meld misbruik11-11-2010 10:13:23

Maria, bedankt, is idd een simpele oplossing!
We proberen het in ik laat je weten of het gelukt is

Thx

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...