TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Oksana
|
10-11-2010 12:40:16
|
|
lin
|
10-11-2010 14:39:02
Beste Nathalie, Ik ben de uitbater van Youniek Bruidsmode,je kan altijd vrijblijvend dus zonder enige aankoopverplichting een kijkje in de winkel komen nemen,waar je de nieuwe collectie kan bekijken,en passen. Het passen is geheel gratis en zonder enige aankoopverplichting. Dus best dat je zelf komt kijken dan kan je gelijk zien dat de kwaliteit die wij leveren dezelfde is als de grotere merken.Wij maken ook al onze jurken op maat en deze kunnen dan ook volledig aangepast worden aan uw smaak als u dat wenst,bv de kleur veranderen; Dit alles is in de prijs inbegrepen,u kan al een jurk aangepast en op maat kopen voor slechts 399eur , BIJ ONS GEEN EXTRA OF VERBORGEN KOSTEN,alle modellen zijn geprijst enkel accesoires betaald u appart, een vb een grote hoepelrok voor 50eur ,kleine hoepelrok voor 30 eur. Wij Leveren echte kwaliteit aan de beste prijs; Kom gerust langs zonder enige verplichting om info te vragen en de jurken te bekijken/passen. Tot binnenkort
|
|
Nathalie
10-6-2011
|
10-11-2010 14:45:49
Beste Lin,
Bedankt voor je reactie. Ik heb ondertusse ook een mail gekregen dat jullie uitverkoop doen. Tot wanneer duurt de uitverkoop? Ik kijk mijn agenda eens na en probeer zeker eens langs te komen. Moet ik een afspraak maken?
Groeten Nathalie
|
|
ELLEN
28-10-2011
|
10-11-2010 18:02:58
Hoi Vorige week ben ik naar Youniek bruidsmode in Turnhout gegaan en het was GEWELDIG!! Zo een goede service had ik me niet kunnen inbeelden. Ze laten je zelf zeggen wat je het mooist vind, maa raden je ook enkele modelletjes aan die je misschien zelf niet zou kiezen. en maar goed ook! Ik heb mijn droomkleed gevonden, een prachtige jurk die ik erzelf nooit zou uitgekozen hebben, maar het moment dat ik hem aan had, wist ik dat dit DE jurk was. Zeker niet duur!!! Echt een aanrader!!
veel succes met jullie zoektocht!
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|