TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Lien
2-7-2011
|
10-11-2010 13:25:28
Hallo Kelly!
wij wonen in Oostende en zijn ook al eens gaan kijken bij Scarpelinni. Mijn verloofde zal ook een kostuum kopen. Bij scarpelinni heeft hij wel zijn gedacht niet gevonden maar smaken verschillen natuurlijk.
Wat de prijs betreft, je mag toch rekenen dat je snel aan een 700 euro zit voor een mooi kustuum.
Nog veel plezier met de voorbereidingen!
Groetjes
Lien
|
|
Sara
1-8-2009
|
10-11-2010 14:12:37
Dat van mijn ventje was er eentje van Cossmo. Hij heeft rond de 1200 euro betaald (wel met hemd en das bij - maar zonder sokken en riem en schoenen)
|
|
Véronique
31-7-2009
|
10-11-2010 17:09:26
Dat van mijn man was inderdaad eentje van Esprit en kostte ongeveer €250.
Hij is ook niet voor dat passen en zo, dus ik was op voorhand al eens 'op prospectie' geweest, zodat hij niet alle winkels in en uit moest, zonder iets mooi te zien. En bij de eerste winkel, Marty in het Waasland Shopping Center was het al raak!
|
|
Stefanie
27-8-2010
|
10-11-2010 19:20:57
Mijn man heeft zijn kostuum gekocht bij Labaere, ook eentje van Cossmo, en inderdaad rond de 1200 euro. Dit was natuurlijk wel een echt bruidegom kostuum met alles erop en eraan hé! En heel modern!
Een paar maanden voor ons, trouwden goeie vrienden, mijn man heeft toen een mooi kostuum gekocht bij Massimo Dutti voor 200-300 euro, dus dit kan ook hé! Bij Mexx en in de WE hadden ze toen ook mooie!
|
|
jeff
27-8-2011
|
11-11-2010 9:01:40
Zelfs bij de C&A hebben ze mooie van Westburry en van Angelo Litrico zelfs met een glanzede stof...ideaal voor de mensen die ze maar 1 keer aandoen!
Ik ben deze zomer naar een feest geweest, de bruidegom had een witte aan van C&a, awel ik stond perplex! zoooo mooi!
|
|
Giovanni
|
11-11-2010 13:27:10
Dag Kelly,
Er zijn énorme verschillen tussen prijzen en kwaliteiten. Ik geef je hierbij graag een klein overzicht om jullie op weg te helpen:
1) Indien jullie geen kostuum hebben, nooit dragen, maar een wensen te hebben voor verschillende gelegenheden (werk, evenementen, etc), dan is er de keuze in het lager segment: Mexx, Esprit, Zara, Massimo Dutti, C&A etc.
Prijzen: variëren tussen de 150 EUR en 300 EUR
2) Wensen jullie een echt ceremoniekostuum dat speciaal gemaakt is voor een trouw dan kan je uiteraard hier ook voor opteren. Er zijn hier reeds een aantal opgesomd op dit forums die een overzicht kan verschaffen.
2) Indien jullie geen kostuum hebben, nooit dragen, maar wel een wensen te hebben voor een speciale gelegenheid zoals trouwen, dan raad ik toch een hoger segment aan. Verschillende merken zijn Carbonella, Erminiguildo Zegna, Armani, etc.
Prijzen: variëren tussen de 450 EUR tot 20.000 EUR+
Grote verschillen in het hoger segment zit hem in het merk, snit, kwaliteit én service.
Groetjes,
Giovanni
www.carbonella.be
|
|
ilse
7-8-2010
|
12-11-2010 11:43:26
Hey,
Mijn ventje had een kostuum van Tommy Hilfiger (456 euro), een hemd van Mexx en een das van C&A
Tel daar nog de schoenen van Sacha bij.
Hij was volledig aangekleed voor 592 euro en zag er keigoe uit
Wij wilden in eerste instantie een kostuum van Esprit maar vonden er geen geschikt model. Bij Esprit heb je al een mooi kostuum rond de 300 euro.
Groetjes,
ilse
|
|
|
|
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Verhuur kostuums voor heren en bruidsjonkers
in Sint-niklaas |
|