Nu Online
Momenteel zijn er 257 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

fotolocatie melle-lede

7-3-2006 9:50:43
Hallo,

Wij zijn op zoek naar binnen en buitenlocaties voor omgeving melle-lede. We hebben 1 gevonden aan de molen in oordegem. Maar dat is een beetje te weinig want niet op al onze foto's moet die molen staan. Ik hoop dat iemand leuke ideetjes heeft. Ik zelf ben niet van de buurt dus vind ik het heel moeilijk.

groetjes Kelly

Kelly
25-8-2006
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 1533

Vanessa
9-9-2005
 Meld misbruik7-3-2006 11:29:22

Dag Kelly

Dus jij bent van de streek van Melle?
Wij zijn van Massemen (Wetteren) maar heb lang in Melle gewoond.

En een fotolocatie: wij zijn op 09/09/05 getrouwd en zijn naar Gent geweest om foto's te nemen. in het Patershol + centrum, en 'k moet zeggen: 't is zeker een aanrader.
Daar heb je natuurlijk genoeg mogelijkheden om foto's te nemen.

En Lede, tja: het enige dat ik daar ken is het Kasteel van Mesen. ik ben er al binnen geslopen en 't is er echt schitterende!! maar ja: je mag er normaal gezien niet binnen, en 'k zie je nog niet direct met je trouwjurk door een prikkeldraad kruipen...

Groetjes

Vanessa
09/09/05

Kelly
25-8-2006
 Meld misbruik7-3-2006 11:37:44

Hoi Vanessa,
Ik woon idd in Melle. We gaan binnekort bouwen in Oordegem(bij lede) Normaal moest ons huis al af zijn tegen dat we zouden trouwen (25/08/06)maar het is nu anders afgelopen en zijn we genoodzaakt om in Melle te trouwen en de feestzaal ligt in lede.
We hebben een uur gerekend voor de fotoshoot, mijn zoontje zal er ook bij worden betrokken (nu 10 maanden)
Nee met mijn kleed zie ik me ook niet over de prikkeldraad kruipen: ten eerste valt het veel te hard op en ten tweede het kleed is een beetje te duur om stuk te maken :lol
ik ga het straks eens met mijn vriend overleggen. Bedankt in ieder geval voor je tip.

groetjes Kelly
25/08/2006

Vanessa
9-9-2005
 Meld misbruik7-3-2006 12:07:33

Kelly

Een uur... dan zouden jullie misschien beter niet naar Gent gaan, want met een uur zullen jullie niet toekomen.

wat me nog te binnen schoot: naar 't schijnt zou de tuinbouwschool in Melle een heel mooie tuin hebben om foto's te nemen. misschien daar eens informeren?

En hadden wij nog tijd over gehad zouden we naar Den Blakken geweest zijn in Wetteren. ook een mooie tuin.

Van waar zijn jullie juist in Melle? is je vriend ook van Melle?

Groetjes

Vanessa

birgit
2-12-2006
 Meld misbruik7-3-2006 13:18:38

hallo Kelly

want dacht je van het kasteel van laarne. da's dichtbij én heel romantisch. wij wonen in merelbeke en zitten met hetzelfde probleem. ons huis gaat ook niet af zijn voor de trouw. tja, je kan daar niks aan doen he!

ps: ben je niet zo kasteelachtig, dan is het sluizenkomplex in Merelbeke ook een optie. indrukwekkend en héél mooi op foto.

groetjes
birgit
02.12.06

Kelly
25-8-2006
 Meld misbruik7-3-2006 17:41:58

Vanessa, mijn vriend is van Wetteren ten ede. Mijn collega heeft ook haar foto's in melle tuinbouwschool laten maken. Dat was wel negen jaar geleden. Maar het is een mogelijkheid.Den blakken dat ken ik niet, zal eens informeren.
Ik woon in de collegebaan

Birgit, moet je dat aanvragen voor het kasteel van Laarne?
Normaal gezien zou ons huis in april af geweest zijn en mijn zoontje wordt in april juist 1 jaar. We hadden al voorgenomen om zijn feestje in de tuin te doen niks dus. EN hier hebben we niet eens een plekje om buiten te zitten. Dus gaan we maar naar de zoo en de feestjes doen we bij de oma's.Ook hebben we onze feestzaal in lede genomen omdat dichtbij ons thuis zou zijn (oordegem) kon ik weeral de ceremoniemeester inlichten dat hij me ergens anders moet ophalen. Nu heb ik besloten om de dag voordien in een hotel te slapen en de visagiste komt me daar komt opmaken.(Normaal zou ik bij mijn ouders blijven dan maar ze wonen 100km van ons.) De chauffeur komt me dan aan het hotel ophalen en dan staat iedereen me op te wachten aan het gemeentehuis in melle. Over 1 ding moet ik me al geen zorgen maken mijn zoontje zal als we trouwen de windpokken zeker niet hebben, hij heeft ze sinds gisteren.

Bedankt voor de tips.

Ps welke feestzaal hebben jullie genomen?

groetjes Kelly

Vanessa
9-9-2005
 Meld misbruik8-3-2006 10:53:30

Dag Kelly

Ons feest is doorgegaan in De Roskam in Merelbeke. een aanrader!

Mijn schoenen kwamen van bij Dekens Gentbrugge.
De bloemen van bij Poelman (Melle): zeker een aanrader

Waar ben je om je jurkje geweest?

Groetjes
Vanessa
09/09/05

Kelly
25-8-2006
 Meld misbruik8-3-2006 12:30:29

Hoi Vanessa,
Ik heb mijn jurk bij lilian claes in herentals gekocht het is er eentje van pronovias,mijn schoenen zijn van sophie sposa ook bij lilian claes gekocht. En het bruidsboeket had ik gedacht om bij meander in lede te laten maken.

groetjes Kelly

Kelly
25-8-2006
 Meld misbruik8-3-2006 19:14:44

Ik heb contact opgenomen met de tuinbouwschool van melle en omdat het buiten de schoolperiode valt vragen ze een vergoeding van 15 euro en als het slecht weer is kan je ook gebruik maken van de tropische serre. We gaan dat waarschijnlijk doen. EN dan ook nog aan de molen in oordegem.

groetjes Kelly

birgit
2-12-2006
 Meld misbruik13-3-2006 12:00:49

hallo Kelly

sorry voor de late reactie, k was in het buitenland voor mijn werk. voor foto's binnen moet je dit waarschijnlijk wel aanvragen, want dat is een museum. buiten zou ik denken van niet, want da's gewoon een park.

wij bouwen in schoten en wilden daar ook trouwen, maar dat gaat niet want we kunnen ons niet domicilieren als ons bed er nog niet staat. we zullen dus in Brasschaat trouwen en 'officieel' verhuis ik dus terug naar het ouderlijke huis. ;-)

wij willen niet in merelbeke trouwen, omdat we daar echt niemand kennen. mijn vriend en schoonfamilie is van Brugge!

Salons De Roskam heeft inderdaad een hele goede reputatie in de streek. (da's trouwens onze huisbaas :-))

groetjes
birgit
02.12.06

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...