TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Kendra
21-5-2011
|
10-11-2010 16:15:31
Misschien dat er wel witte suitekledij bestaat? Dat is dan meestal wel een mooie jurk maar toch geen trouwjurk ...
|
|
marleen
22-1-2011
|
10-11-2010 16:33:51
Misschien moet je eens een kijkje nemen bij Ann Sophie heeft een winkel in Brussel dacht ik
Of la tiara in Antwerpen..
Groetjes en veel succes!
|
|
lin
|
10-11-2010 16:38:56
Hallo Maité, Mag ik u mijn winkel voorstellen, Youniek Bruidsmode. Wij verkopen enkel ons eigen merk dat nieuw en ecxlusief is .Al onze jurken worden op maat gemaakt,en u kan zelf uw droomjurk samenstellen,alles is mogelijk,ook hebben we een zeer uitgebreid kleurenpallet. Alle modellen die u hier kan bezichtigen/passen kunnen ook aangepast worden aan uw smaak en wensen. U kan al een jurk bekomen voor 399eur alles inclusief(retouche,aanpassingen,kleur) de duuste jurk die we hebben is 899eur . Al de modellen zijn handgemaakt in eigen beheer. Dus als u iets exclusief wil voor een betaalbare prijs kom dan gerust eens langs,u kan geheel vrijblijvend alle modellen bekijken/passen, het passen is volledig gratis.geen extra kosten ,de prijs die u ziet is de prijs die u betaalt. De kwaliteit van de jurken kan u dan ook zelf zien dat het vergelijkbaar is met eender welk ander groot merk.Kom gerust langs en laat ons weten wat u wilt en we bekijken samen of we uw droomjurk kunnen realiseren tegen de beste prijs(alles altijd onder de 899eur) .
Youniek Bruidsmode patersstraat 23,2300 Turnhout tel 014 /714828 gsm 0499/776992
www.youniekbruidsmode.be
|
|
Laura
14-5-2011
|
10-11-2010 16:55:54
Bij Jagré in Antwerpen hebben ze erg veel suitekledij en ook in het wit ! Misschien daar eens kijken? Vaak is het ook zo dat sommige suitekledij in een andere kleur besteld kan worden en dan kan je bijvoorbeeld opteren voor wit :-)
Succes!
|
|
Karlien
3-9-2011
|
10-11-2010 17:46:16
Je kan ook eens een kijkje gaan nemen in lier bij punt-komma. Dit zijn allemaal Belgische ontwerpers. Een vriendin van mij is daar haar kleed gaan halen en dit was wel mooi en kort. Prettige zoektocht nog.
|
|
Oksana
|
10-11-2010 22:24:53
|
|
vicky
2-7-2011
|
16-11-2010 16:34:24
Hoi Maïté,
Misschien eens een kijkje nemen bij Koonings in Deurne. Heel veel keuze daar heb ik horen zeggen (ga er zelf ook eens kijken). Je kan op de website alvast heel wat jurken (zoniet alle jurken) bekijken.
Groetjes en veel succes!
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|