Nu Online
Momenteel zijn er 640 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Huwelijksreis

10-11-2010 15:52:16
Hallo,
Goh, hoe moeilijk is het om een reis te kiezen. Ik zoek en zoek maar, maar weet helemaal niet waar we naartoe willen. mijn partner vindt alles wat ik voorstel goed, maar daar ben ik niet veel mee. We willen graag ergens gaan waar het nog mooi weer is eind augustus, begin september en waar er misschien strand is, maar vooral een mooie natuur waar we veel kunnen wandelen. We dachten eerst om een rondreis te maken in Costa Rica, of een safari in Kenia, maar ons budget is iets beperkter daar we gaan verbouwen aan ons huisje. Heeft iemand een ideetje? Waar gaan jullie naar toe? Zijn er nog die het niet weten?

Groetjes

Kim

Kim
19-8-2011
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 833

Laura
14-5-2011
 Meld misbruik10-11-2010 16:57:00

Wij twijfelen ook tussen Kenia en Costa Rica ;-) Kan je niet helpen vrees ik... Veel succes!

Sofie
6-5-2011
 Meld misbruik10-11-2010 19:36:38

Wij gaan naar Costa Rica. Ik kijk er al erg naar uit want het is een hele mooie natuur en er zijn veel leuke dingen om te doen. De mensen die daar al geweest zijn, zijn allemaal positief. Wij gaan begin juni, niet echt het juiste seizoen maar ja het kan daar het hele jaar door regenen.
Veel succes nog met de keuze!
Groetjes Sofie

Lien
2-7-2011
 Meld misbruik10-11-2010 19:51:18

Wij gaan naar Bali!
Mooi weer, natuur, cultuur, strand, beetje mix van alles dus.

Groetjes
Lien

Sofie
28-8-2010
 Meld misbruik10-11-2010 20:15:18

Mauritius is ook prachtig. En daar is het dan ook nog warm. We zijn er in september op huwelijksreis geweest :-)

Roxanne
25-6-2011
 Meld misbruik11-11-2010 11:13:00

Wij zijn deze zomer naar Kenia gegaan, een goude tip vertrek vanuit Amsterdam.
Dit was 800 euro goedkoper dan vanuit Brussel te vertrekken !!!!
Wij hadden onze vlucht en hotel hier geboekt via internet... en de safari hebben we in Kenia geboekt bij de meneer van neckerman... Dan kan je nog kiezen welke safari je wanneer wilt doen... een goede safari kost ongeveer 350 euro per persoon... dan ga je twee dagen op safari en slaap je in een lodge tussen de olifanten en de zebra's :-) echt prachtig zie maar op deze foto!

http://www.facebook.com/photo.php?pid=4856526&l=e5b...

Als je meer sfeerfoto's wilt zien kan ik je mijn facebooklink wel eens doorsturen via mail...

Peggy
18-6-2011
 Meld misbruik11-11-2010 12:08:54

wij gaan ook naar Mauritius. voor een dikke week, we betalen maar 2750 € voor 2 pers ( 100% korting voor de bruid ) www.mauritiustravel.nl

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums