Terug naar overzicht
Wij twijfelen ook tussen Kenia en Costa Rica ;-) Kan je niet helpen vrees ik... Veel succes!
Wij gaan naar Costa Rica. Ik kijk er al erg naar uit want het is een hele mooie natuur en er zijn veel leuke dingen om te doen. De mensen die daar al geweest zijn, zijn allemaal positief. Wij gaan begin juni, niet echt het juiste seizoen maar ja het kan daar het hele jaar door regenen. Veel succes nog met de keuze! Groetjes Sofie
Wij gaan naar Bali! Mooi weer, natuur, cultuur, strand, beetje mix van alles dus. Groetjes Lien
Mauritius is ook prachtig. En daar is het dan ook nog warm. We zijn er in september op huwelijksreis geweest :-)
Wij zijn deze zomer naar Kenia gegaan, een goude tip vertrek vanuit Amsterdam.Dit was 800 euro goedkoper dan vanuit Brussel te vertrekken !!!! Wij hadden onze vlucht en hotel hier geboekt via internet... en de safari hebben we in Kenia geboekt bij de meneer van neckerman... Dan kan je nog kiezen welke safari je wanneer wilt doen... een goede safari kost ongeveer 350 euro per persoon... dan ga je twee dagen op safari en slaap je in een lodge tussen de olifanten en de zebra's :-) echt prachtig zie maar op deze foto! http://www.facebook.com/photo.php?pid=4856526&l=e5b... Als je meer sfeerfoto's wilt zien kan ik je mijn facebooklink wel eens doorsturen via mail...
wij gaan ook naar Mauritius. voor een dikke week, we betalen maar 2750 € voor 2 pers ( 100% korting voor de bruid ) www.mauritiustravel.nl