TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Tom
10-9-2011
|
10-11-2010 16:36:01
Ah, moest ik ook nog vragen.
Ik had het idee om in Las Vegas in één van die talrijk aanwezige kerkskes met ons twees een ceremonie te ondergaan. Net zoals in de films. We hebben wel al een trouw gehad voor we op reis vertrekken, maar voor show lijkt me dit wel leuk om te doen. Mijn lieve schat, opmerkzaam als ze is, staat er een beetje weigerachtig tegenover. Ze is bang dat we dan in de problemen kunnen komen, aangezien we dan twee keer getrouwd zijn ....
Hangt er daar ook iets wettelijks aan vast? of kan je het niet enkel voor de show doen?
|
|
Laura
14-5-2011
|
10-11-2010 17:02:09
Wij hebben 10 jaar geleden de tour gedaan die je beschrijft. Over hotels kan ik je niet veel vertellen want wij bleven slapen bij familie ( in Phoenix!) en hadden hierna een camper waarmee we rondreden.
Een plaats die je zéker moet doen als je van wandelen en prachtige natuur houdt, zijn de watervallen van Havasupai.
http://www.havasupaitribe.com/waterfalls.html
Een dagje hiken ernaar toe, dan blijven slapen in een tentje aan het water en je kan onder de watervallen zwemmen. Dit is hetgene wat mij het meest is bijgebleven van de hele tour !!
San Francisco is ook een superstad, heel erg leuk en authentiek!
|
|
Stefanie
27-8-2010
|
10-11-2010 23:15:09
Trouwen in Las Vegas, dat kost veel geld, ze profiteren ervan hé... Aan jullie de keuze of jullie nog eens geld aan een trouw willen hangen!
Goeie (maar dure) restaurantjes: Boa (grill-steak van de betere klasse) in Santa Monica (LA), en op de andere hoek een Sushi bar (kan niet meer op de naam komen). In San Fran is Zuni een aanrader.
Als je Alcatraz wil bezoeken: bestel zeker je tickets vooraf!
Wij hebben helaas in geen enkel hotel een upgrade gekregen omdat we op honeymoon waren! Enkel in het laatste hebben we een fles schuimwijn gekregen. Op de heenvlucht (American Airlines) kregen we wel betere plaatsen en een glaasje schuimwijn en nootjes aangeboden.
|
|
Sarah
4-9-2010
|
10-11-2010 23:34:24
Wij hebben ook rondgetrokken. San Francisco vond ik absoluut de mooiste stad, ook San Diego. Alles heeft natuurlijk zijn 'charmes' omdat het indrukwekkend is zoals Las Vegas, maar daar valt eigenlijk niet zoveel te beleven. In elk hotel wisten ze dat het honeymoon was en altijd nog eens vermeld ook :) Maar toch niets speciaal gekregen ze, 1 x in San Diego de suite da was al. Universal Studios in LA was ook tof. Er valt gewoon zoveel te doen en te zien :)
|
|
kim
7-7-2012
|
11-11-2010 11:29:00
Qua hotels zijn de Best Western hotels super!
Wij hebben dit jaar een rondrit met de auto door Californie gedaan, en deze hotels waren de beste die we hadden! Op honeymoon suites heb ik toen niet gelet, maar in deze hotels is wel het ontbijt gratis. Wat bij de meeste andere hotels niet zo is.
In Las Vegas moet je zeker je tijd nemen om alles rustig te bekijken. Het is er zooo geweldig en zéker 's avonds met al die lichtjes!
In San Fransisco zijn wij 2 dagen verbleven, dit vonden we een beetje teveel. Alcatraz en de Golden Gate Brigde en winkelen, veel meer was er voor ons niet aan. Het is er enorm druk met de auto, en wij hebben een 3uur durende voettocht gedaan naar de Golden Gate Bridge... Kapot waren we! Zoveel hoogte en laagteverschillen! Wij hadden ook een ouderwets hotel gekregen in de 'daklozen' buurt... Niet leuk om 's avonds op straat te lopen. Maar we zaten wel midden in de winkelstraatjes. voor en nadelen dus :-)
In LA hebben we een tour gedaan door Beverly Hills, Hollywood, ... Deze tour was leuk, maar je had niet veel tijd om bvb bij de Walk of Fame rond te lopen. Hier is zoveel te zien. Dit kan je beter zelfstandig gaan bekijken en niet met een tourbusje.
LA vind ik ook een geweldige stad!
Santa Barbara vonden wij een tegenvaller. We hadden ook mistig weer op die moment, maar de stranden daar waren helemaal niet wat we verwacht hadden, ook de winkelstraat in Santa Barbara is ouderwets. Naar onze mening: er zijn mooiere plekken.
Hopelijk heb je hiermee een beetje meer info gekregen.
Geniet in elk geval van jullie reis! West Amerika is echt TOP om te bezichtigen!
grtjs
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|