Terug naar overzicht
Ik wil ook SB
En ik scan ook soms de SB 's van anderen :-) haha
Hier idem dito, en eigenlijk hebben er niet veel SB hoor, das idd weer iets dat we in ons hoofdje steken en dan helemaal op doorflippen.
Typisch vrouwen zeker? :)
Hihi, is wel grappig om vast te stellen dat ik klaarblijkelijk niet de enige ben die over dikke bovenarmen flipt :) Echt, op elke foto kijk ik eerst naar mijn bovenarmen vooraleer ik zelfs maar naar mijn gezicht kijk. Op vakantie neem ik zelfs soms stiekem de digitale camera en check ik alle foto's op dikke bovenarmen. Is het echt erg, dan MOET die foto onmiddellijk gewist worden. Mijn verloofde wordt er helemaal gek van :) Groetjes, Nathalie www.nathalieenchristiaan.bruiloftsite.nl
Dames, 1000x dank voor jullie antwoorden! Ik dacht, werkelijk waar, dat ik een ras apart was!
In de fitness zijn er toestellen waarmee je de borstspieren kan trainen en die meteen ook de bovenarmen mee aanpakken! Ga maar eens kijken en laat je informeren door een trainer/coach ofzo. Ik heb een speciaal spierversterkend programma, omdat ik denk dat alles gaat inzakken als ik gewicht verlies ^^
Ja idd een herkenbaar probleem,