Terug naar overzicht
Hey, lukken de voorbereidingen een beetje? Ik ben ook alvast benieuwd naar de reacties. Wij zoeken ook nog een manier. grts en succes!
Wij gaan een foto van mij en mn verloofde bewerken met de tekst: "(naam), wil je mijn getuige zijn op 09 juli 2011?". Die foto laten we dan afprinten in een puzzel (bij Kruidvat ofzo). We gaan dan de doos afdekken en vragen om die puzzel ineen te steken. Hopelijk hebben ze de hint dan door ;-) Ik denk dat mijn getuige dat dan in een kader zal stoppen ofzo als herinnering.
Hey hey, wij zijn ook van plan om met Kerstmis onze plannen bekend te maken en om in ene weg onze getuigen te vragen nl. mijn broer en de peter van mijn vriend.De peter van mijn vriend drinkt heel graag cognac en nu gaan we een fles cognac cadeau geven waarvan we het etiket vervangen hebben door een zelfgemaakt etiket met de vraag of hij onze getuige wil zijn.Bij mijn broer ga ik ofwel hetzelfde doen met een fles wijn ofwel geef ik hem een brief met een CV voor een getuige. Maar hier ben ik nog niet zeker van. Andere leuke ideeën zijn altijd welkom ! :-)Groetjes Lins
Wij hebben het ook gevraagd via een 'vacature', en ze vonden het wel tof :)
Hela, Met dit gedicht heb ik zopas mijn getuige gevraagd: Voordat wij kunnen trouwen, moet er veel geregeld zijnNiet alleen een trouwjurk en locatie, ook een hapje eten is wel fijn.Maar dat is eigenlijk bijzaak, want de ceremonie is waar het om gaat.En de reden waarom je voor die ambtenaar staat.Natuurlijk heeft het bruidspaar met hun Ja-woord de belangrijkste taak,Maar zonder getuigen is het een verloren zaak.Een getuige gelooft in het huwelijk, en zal er stiekem over waken,Het zetten van zijn handtekening onder de trouwakte is dan ook een van zijn belangrijkste taken!Voor zo`n functie vraag je niet zomaar iemand,Met je getuige heb je een speciale band.Vandaar dat we je willen verzoeken,Deze dag niet als onze gast,Maar als mijn getuige te bezoeken!!!! Ik had dit op een gepast kaartje geschreven en de envelop mooi laten inpakken door onze bloemist. Ze vond het écht mooi en geweldig! Veel succes in ieder geval! xx
Hey Wij hebben onze getuigen met een soort van vacature gevraagd. Mijn verloofde heeft dan briefpapier van zijn werk meegenomen en daar hebben we dit op afgedrukt. Ze waren heel verrast. Succes
Ik heb mijn getuigen gevraagd via een film. Had ze uitgenodigd op een filmavondje en heb gewoon de film opgezet. Uren heb ik zitten monteren om een filmpje te maken. Ze waren van hun sokken geblazen! De film begon gelijk een gewone film: met een intro van Paramount films. Het leek echt net "echt".
Wij hebben onze getuigen gevraagd met een rebus. Het gedichtje dat Stephanie hier postte, had ik in een rebus 'gegoten'. Pret verzekerd!
Wij trouwen ook op 3 september 2011 ;)! (gwn ff melden, leuke ontdekking)