Terug naar overzicht
Leuk gevoel hé! En nu maar blijven dromen en wachten... Veel succes nog met het verder voorbereiden!
Proficiat!
proficiat!!! ik heb mij jurk daar vorige week ook gekocht
Proficiat! Wanneer hebben jullie je eerste pas?
heb het de eerste keer al mogen passen, het is gekozen en volgende week ga ik terug voor de nodige retouches...spannend!!!
proficiat! het mijne komt ook van daar.. Wel raar dat je volgende week al retouches hebt? heb je dat zelf gevraagd? Mijn retouches gebeuren pas eind februari, een maand voor de trouw..
Supergevoel als je DE jurk hebt gevonden he! Nog veel succes en plezier met de verdere voorbereidingen! Groetjes
Ik vind het ook een beetje raar dat je volgende week al de retouches hebt. Tegen mij hebben ze gezegd dat het tot 6 maanden kan duren voor mijn jurk binnen is. (het is wel een Italiaans merk) Normaal wordt de jurk toch besteld in de dichtstbijzijnde maat en dan duurt het toch even voor hij er is...
Mijn jurk is de pasjurk die er al hangt, aangezien het nog van de collectie 2010 is... De vrouw zei ook dat ze deze jurk in stock hadden? dus daarmee dat ze niet besteld moest worden. maar misschien idd nog even goed vragen :s!
Hallo Elien, Leuk dat je je jurk gevonden hebt... :)! En wat een leuke datum dat jullie trouwen! Joepie, nog 280 dagen!!! Groetjes Sharon