TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Dierk
|
11-11-2010 14:33:49
Beste,
Met enige fierheid stel ik je op deze rubriek onze eigen website voor www.studiohappymusic.be neem gerust een kijkje..wij stellen dit ten zeerste op prijs...vele referentie's op aanvraag verkrijgbaar...Mvg, Dierk Van Paemelen
|
|
Els
9-4-2011
|
11-11-2010 17:07:58
Wij gaan in zee van DJ-team Gi van Aalst. Tot nu toe zijn wij zeer tevreden over de service. Alles is duidelijk en het ziet er een goed en professioneel team uit. Deze DJ werd ons ook aangeraden door onze feestzaal. http://www.givanaalst.be/nl/ Na 9 april kan ik er je meer over vertellen ;-). Groetjes, Els
|
|
Ann
|
11-11-2010 19:32:29
|
|
Red
|
11-11-2010 22:37:48
|
|
sanderijn
|
12-11-2010 12:23:09
Hey Annelies,
voor muziek (moderne zang met pianobegeleiding) voor je viering mag je me gerust contacteren. Bekijk hier ook gerust mijn infopagina eens.
Mvg,
Sanderijn
|
|
Guido
|
12-11-2010 14:37:03
|
|
Elke
|
16-11-2010 21:52:10
Hoi Annelies,
De zangeres Alina is zeker een aanrader voor in de kerk, ik heb haar bij mijn vrienden in de kerk gehoord, en later hebben wij haar voor de verjaardag van mijn vader gevraagd, iedereen is daar weg van, een onvergetelijke stem!
Groetjes
Elke
|
|
deborah
28-5-2011
|
17-11-2010 15:30:32
duas is ook interessant :)
zij werken samen met een dj en je kan hen en de dj in een pakket boekken
vb: bij ons gaan ze zingen in de kerk, op de receptie en op het avondfeest (karaoke) en de dj komt op het avondfeest en we betalen 640 eur.
www.duas.be
|
|
Kris
|
8-12-2010 13:02:59
Hallo Annelies, The "Love Mission" is een duet zanger en zangeres met gitaar en/of achtergrondbegeleiding, ik heb ze begin dit jaar op een trouwefeest in Lubbeek gezien ( was toevallig ook een Annelies ), en dat was echt mooi! Ik heb even hun website gezocht: www.lovemission.be Grtjs. Kris
|
|
ewald
|
16-12-2010 12:27:10
|
|
mark
|
4-1-2011 12:58:47
WEET EEN DJ VAN VROEGER IN EEN TOP AMBIANCE ZAAK
NOEMDE COLOMBO IN ESEN
LAAT WETEN WAAR EN WANNEER EN LAAT OOK IETS WETEN DAN
|
|
Tiffany
|
11-1-2011 11:19:07
Beste Annelies,
Wij kunnen zowel zorgen voor live muziek als dj's als geluidsinstallaties.
Wij zijn een hecht team van beroepsmuzikanten en dj's die volledig naar de wens van de klant ensembles en bands samenstellen voor zowel vieringen, recepties als feesten, en een discobar hoort daar uiteraard ook bij!
Neem gerust een kijkje op onze website voor zowel luisterfragmenten als videofragmenten van de livebands als informatie ivm discobar.
www.art-times.be
Wij maken ook steeds vooraf een afspraak waarin u ons live kan komen beluisteren. Voor discobar maken we ook steeds vooraf een afspraak om de muziek te bespreken, zodanig dat de muziek volledig naar wens is!
Verder voorzien wij voor elke muzikant/zanger(es)/DJ een backup zodanig dat uw muzikale omkadering verzekerd is!
Alvast veel succes met de verdere voorbereidingen!
Hartelijke groeten,
Tiffany Veys
tiffany@art-times.be
|
|
|
|
Unieke live performances op topniveau!
in Antwerpen |
De romantische toets voor jullie huwelijk!
in |
Gevarieerd aanbod aan zangers, zangeressen & muzikanten te boeken in duo, trio of band
in Ternat |
Bijzondere muziek voor die bijzondere dag
in Antwerpen |
LIVE MUZIEK OP JE HUWELIJKSVIERING – BRUILOFT – RECEPTIE – TROUWFEEST
in Burcht |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Lillee's Land
in Tienen |
De muzikale toets voor jullie perfecte dag!
in Gentbrugge |
De perfecte noot voor uw mooiste dag!
in Heusden |
Prachtige, ontroerende zang voor uw onvergetelijk moment
in Dendermonde |
stijlvolle muziek voor uw huwelijk
in berlare |
Er zit muziek in jullie dag ...
in Zwalm |
|