Terug naar overzicht
Anika, blij dat jullie al ringen gevonden hebben. Voor ons is het nog steeds een helse zoektocht (heb nog wel 7 maanden te gaan maar toch...)Leuk te lezen dat je inspraak hebt, zo wordt het echt iets naar je eigen zin. Valt de kostprijs mee? Ik heb er al gevonden waar je ook zelf kan ontwerpen, maar dan heb je voor 1700€ nog maar 1 ring Kan je me aub de gegevens/website van die Sofie eens doormailen aub (anneliesbroos@hotmail.com). Nog veel plezier met al de voorbereidingen. Op naar de perfecte dag!
Haar website : http://www.sofiedenys.be/ De prijs valt heel goed mee! 450 euro per koppel trouwringen in het zilver. wil je een steentje betaal je daar nog wel een beetje voor bij, wil je ze in het (wit)goud, wordt het ook wel duurder.. veel plezier ermee!
Hallo Anika, Wij zijn er vandaag ook langs geweest en ik kan je bericht alleen maar beamen! We hebben het gevoel dat onze ringen ook echt "onze" ringen zullen zijn! We kunnen dit adres aan iedereen aanbevelen!!! Groetjes, Els
ooh dan waren jullie vast het koppel voor ons dat ze kort vernoemde :) wij moesten er om 11 uur zijn..
Wij moesten er maar om 15u zijn...dus t zal een ander koppel geweest zijn :-)
hallo, Dit doet mij plezier om jullie reacties te lezen. Wij trouwen in April en hebben in December een afspraak gemaakt met Sofie om onze ringen te kiezen.
Leuk te horen! Haar collectie is inderdaad prachtig! We gaan binnenkort ook eens een bezoekje brengen ;)!