Nu Online
Momenteel zijn er 623 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

trouwringen: aanrader :)

11-11-2010 15:44:26
Beste mede-trouwers

Voor zij die nog geen trouwringen hebben gevonden, heb ik een leuke aanrader 'Sofie de Nys'.
Wij hadden vandaag een afspraak in haar atelier. Wij hadden verwacht te kunnen kiezen uit een collectie, maar neen, het werd veel leuker. Je ring wordt persoonlijk, volgens jouw wensen, in zilver ontworpen. Ze heeft wel voorbeelden en stijlen, zodat je zelf richting kan geven enzo. Het maakt ook niet uit, als jij en je partner een totaal andere keuze maken (was bij ons zo). Ze wil dat ieder een trouwring heeft die bij hem/haar past, en zijn zorgt er dan voor dat de beide ringen zo gemaakt worden dat je ook ziet dat ze een koppel trouwringen vormen..

Ik kijk al uit naar onze modelringen in Januari!

Groetjes
een enthousiaste bruidje

Anika
9-4-2011
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 1032

Annelies
22-7-2011
 Meld misbruik11-11-2010 16:07:49

Anika,

blij dat jullie al ringen gevonden hebben. Voor ons is het nog steeds een helse zoektocht (heb nog wel 7 maanden te gaan maar toch...)
Leuk te lezen dat je inspraak hebt, zo wordt het echt iets naar je eigen zin. Valt de kostprijs mee? Ik heb er al gevonden waar je ook zelf kan ontwerpen, maar dan heb je voor 1700€ nog maar 1 ring Kan je me aub de gegevens/website van die Sofie eens doormailen aub (anneliesbroos@hotmail.com).

Nog veel plezier met al de voorbereidingen. Op naar de perfecte dag!

Anika
9-4-2011
 Meld misbruik11-11-2010 16:54:51

Haar website : http://www.sofiedenys.be/
De prijs valt heel goed mee! 450 euro per koppel trouwringen in het zilver. wil je een steentje betaal je daar nog wel een beetje voor bij, wil je ze in het (wit)goud, wordt het ook wel duurder..

veel plezier ermee!

Els
24-9-2011
 Meld misbruik11-11-2010 22:44:42

Hallo Anika,

Wij zijn er vandaag ook langs geweest en ik kan je bericht alleen maar beamen!
We hebben het gevoel dat onze ringen ook echt "onze" ringen zullen zijn!
We kunnen dit adres aan iedereen aanbevelen!!!

Groetjes,
Els

Anika
9-4-2011
 Meld misbruik11-11-2010 23:18:09

ooh dan waren jullie vast het koppel voor ons dat ze kort vernoemde :) wij moesten er om 11 uur zijn..

Els
24-9-2011
 Meld misbruik12-11-2010 5:47:47

Wij moesten er maar om 15u zijn...dus t zal een ander koppel geweest zijn :-)

Evelyn
16-4-2011
 Meld misbruik12-11-2010 14:35:14

hallo,

Dit doet mij plezier om jullie reacties te lezen.
Wij trouwen in April en hebben in December een afspraak gemaakt met Sofie om onze ringen te kiezen.

Jesse
22-10-2011
 Meld misbruik8-2-2011 19:59:58

Leuk te horen! Haar collectie is inderdaad prachtig! We gaan binnenkort ook eens een bezoekje brengen ;)!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...