Terug naar overzicht
Hoi Lies, Ik vind dat ook moeilijk! Ik denk dat wij zoiets op onze uitnodiging gaan zetten: Jij en ik ik en jij voor altijd samen voor altijd wij Claudia en Koen trouwen op 12 augustus 2011 om ...u in het gemeentehuis van Hulshout en om ...u in de St.-Mattheuskerk in Hulshout. We zouden het fijn vinden als u erbij kon zijn! We nodigen u graag uit op onze receptie met aansluitend dansfeest. U bent welkom vanaf 20u in feestzaal “De Vlaschaard”, Grote Baan 273-275 te Hulshout Graag antwoord voor ...! Cadeautip: rekeningnummer – envelopje Ons adres: Koen en Claudia Vaes – Van Agtmael .............................. ............................. Tel.: ..... Hoeveel weken op voorhand moet je uitnodigingen versturen en hoeveel weken op voorhand moeten de gasten melden of ze wel of niet kunnen komen? Hopelijk ben je er iets mee! Groetjes, Claudia
Jij en ik
ik en jij
voor altijd samen
voor altijd wij
Claudia en Koen trouwen op 12 augustus 2011 om ...u in het gemeentehuis van Hulshout en om ...u in de St.-Mattheuskerk in Hulshout. We zouden het fijn vinden als u erbij kon zijn!
We nodigen u graag uit op onze receptie met aansluitend dansfeest. U bent welkom vanaf 20u in feestzaal “De Vlaschaard”, Grote Baan 273-275 te Hulshout
Graag antwoord voor ...!
Cadeautip: rekeningnummer – envelopje
Ons adres:
Koen en Claudia Vaes – Van Agtmael
@Claudia: Normaal gezien worden de huwelijkskaarten 6 tot 8 weken op voorhand verstuurd. Langer dan 8 weken op voorhand zou ik niet doen (dit is 2 maanden, hé!). Dan raakt het sneller vergeten om te bevestigen, want dan vinden de mensen het nog te vroeg (meer 2 maanden op voorhand is nog lang en je weet maar nooit wat er in tussentijd nog gebeurt) en daarna vergeten ze dan weer dat ze nog moeten bevestigen... Meestal moeten ze bevestigen 4 tot 2 weken voor de huwelijksdatum. Neem het niet te kort bij, want je moet toch sowieso de vergeetachtigen nog bellen of ze nu komen of niet en dan pas kan je aan je tafelschikking beginnen.
Oké, bedankt voor de informatie! We moeten volgens mij ook bij de zaal twee weken op voorhand doorgeven met hoeveel mensen we zijn.