Terug naar overzicht
Hallo Lindsy, ben er al geweest, hangt er een beetje vanaf wat je allemaal wil zien. Wij hebben toen Cape Canaveral, Sea Life, Disney World. En je hebt daar toch veel tijd voor nodig. Wil je meer info, vraag gerust. Groetjes, Anneleen
Hey Lindsy, Drie jaar geleden ben ik in Florida geweest. Gelogeerd in Orlando en uitgebreid Disney World bezocht. Zeker de moeite als je van Disney houdt :). Er zijn verschillende themaparken waaruit je kan kiezen. Sea World is een topper, zeker gaan. Vooral die grote shows, dat is op en top Amerika. Wij hebben ook de Everglades bezocht, dat is een natuurpark/gebied; moet je maar eens opzoeken. Daarna doorgereden naar Miami en een absolute aanrader zijn de Keys natuurlijk. Dat zijn kleine eilandjes helemaal in het absolute zuidelijke punt. Wij hebben gelogeerd op Key Largo, een echt sprookjesparadijs. Amerika is ook echt ideaal om zelf uit te pluizen en te regelen via internet. Succes! Wendi
Hey Lindsy, Wij zijn drie jaar geleden ook naar Florida geweest. Op een rondreis startend in Orlando en dan zo verder getrokken richting Miami Beach. We hadden daar een auto gehuurd en de formule regelde hotels voor ons bij het doorkruisen van Florida. Het was een prachtige reis en op het einde hebben we nog 3 extra dagen geboekt in Orlando (daar eindigt ook de rondtrip). Het was echt wel de moeite, al je er meer over wil weten mag je mij altijd contacteren! Want ik kan je zeker nog wat tips geven en adresjes om eventueel zelf op zoektocht te gaan! Maar het is zéker een aan te raden droombestemming voor jullie huwelijksreis! Succes! Kim
Wij zijn ook op rondreis geweest in Florida, een tour van Connections. Begonnen met 3 dagen Orlando, St Petersburg, Fort myers, Key west, miami, cocoa beach en terug Orlando (zou kunnen dat ik er eentje vergeten ben) Was heel leuk en mooier dan ik verwacht had eigenlijk! Vooral St Petersburg, Key West en Cocoa Beach zou ik opnieuw doen, Miami vond ik niks, Fort Myers supertoeristisch. Orlando is één groot pretpark, en dat was ik na een paar dagen wel zowat beu...
Hoi Lindsey! Superleuke bestemming en heel veel sfeer!Hou je er wel rekening mee dat je NIET in het goede reisseizoen voor Florida gaat?Ikzelf ben reisagente en wij hebben op kantoor al heel wat mensen gehad in eenzelfde reisperiode met véél regen en zelfs 2x een orkaan...Die kans is natuurlijk klein maar hij bestaat wel! xxxx