Nu Online
Momenteel zijn er 227 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

beige kostuum huren

7-3-2006 12:54:20
Hoi,

Wij hadden gedacht om voor mijn vriend een beige kostuum te huren (een donker kostuum past niet echt bij mijn kleed). Nu heb ik naar 2 winkels gebeld, maar ze verhuren er enkele donkere kostuums. Blijkbaar zou het moeilijk zijn om een winkel te vinden waar ze er wel beige verhuren.

Weet iemand een winkel in de provincie Antwerpen waar ze beige kostuums verhuren?

Dank je wel ;-)

groetjes
Katrien

Katrien
26-8-2009
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 1300

leen
1-7-2006
 Meld misbruik7-3-2006 13:26:38

hallo,

beh je al eens bij de volgende geprobeert:
de ceremonie in berchem
duchene in berchem

dat zijn toch vrij grote winkels dus daar hebben ze dat misschien wel.

groetjes,

leen

sofie
22-7-2006
 Meld misbruik7-3-2006 18:40:26

Ook wij gingen eerst in Sint-Niklaas een kostuum huren, tot we de 'grauwe' kostuums zagen. Hebben uiteindelijk beslist om een beige kostuum te kopen.
De verkoopster zei dat er inderdaad weinig tot geen beige kostuums verhuurd worden.

Heidi
24-6-2006
 Meld misbruik7-3-2006 19:16:51

hey katrien,

wij zijn men ventje zen kostuum gaan kopen bij vergo in sint-katelijne waver.
geloof dat je daar ook kan huren

groetjes
Heidi

kathleen
3-12-2005
 Meld misbruik7-3-2006 19:54:23

Hey Katrien,

bij Vergo kan je inderdaad kostuums huren en van hééél goede kwaliteit. Bovendien ook moderne modellen.

Weet wel niet of ze er beige hebben (wij hadden voor de suite zwarte kostuums met een zwarte gilet met fijn wit streepje en voor de bruidegom een zwart kostuum met fijn wit streepje en een effen gilet) Maar informeren kan geen kwaad hé

groetjes
Kathleen
03.12.05

Katrien
26-8-2009
 Meld misbruik7-3-2006 20:22:48

Bedankt voor de reacties, maar Vergo was 1 van de winkels die ik gecontacteerd had.
Inderdaad, het zal moeilijk worden om er eentje te huren...

nele
20-5-2006
 Meld misbruik7-3-2006 21:28:20

katrien,

mijn vriend huurt een zandkleurig kostuum, echt prachtig bij baerdemaeker in eeklo, ze hebben ook een site waar je het op kan zien.
v
veel succes

nele
20 mei 2006

Katleen
21-7-2006
 Meld misbruik8-3-2006 17:33:10

Mijn vriend is dit weekend zijn trouwkostuum gaan kiezen en heeft een licht kostuum gehuurd. Ik kan de kleur moeilijk omschrijven, maar is een soort grijs-beige met een fijn streepje in "boskleur" (soort bruin). Is een heel modern pak.
Wij zijn in Mechelen bij Style Taylors geweest hiervoor.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Mannenmode nodig?
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
De Maeyer Ceremoniekostuums Verhuur kostuums voor heren en bruidsjonkers in Sint-niklaas
Wij verhuren kostuums voor elke gelegeheid. U heeft keuze uit Jacquets, Smokings en kostuums in verschillende kleuren (zwart, grijs, grijs met een streep) NIEUW BLAUWE KOSTUUMS Wij hebben ook Jacquets en blauwe kostuums voor bruidsjonkers Meer info