Terug naar overzicht
hallo,beh je al eens bij de volgende geprobeert:de ceremonie in berchemduchene in berchemdat zijn toch vrij grote winkels dus daar hebben ze dat misschien wel.groetjes,leen
Ook wij gingen eerst in Sint-Niklaas een kostuum huren, tot we de 'grauwe' kostuums zagen. Hebben uiteindelijk beslist om een beige kostuum te kopen.De verkoopster zei dat er inderdaad weinig tot geen beige kostuums verhuurd worden.
hey katrien,wij zijn men ventje zen kostuum gaan kopen bij vergo in sint-katelijne waver. geloof dat je daar ook kan hurengroetjesHeidi
Hey Katrien,bij Vergo kan je inderdaad kostuums huren en van hééél goede kwaliteit. Bovendien ook moderne modellen.Weet wel niet of ze er beige hebben (wij hadden voor de suite zwarte kostuums met een zwarte gilet met fijn wit streepje en voor de bruidegom een zwart kostuum met fijn wit streepje en een effen gilet) Maar informeren kan geen kwaad hégroetjesKathleen03.12.05
Bedankt voor de reacties, maar Vergo was 1 van de winkels die ik gecontacteerd had.Inderdaad, het zal moeilijk worden om er eentje te huren...
katrien,mijn vriend huurt een zandkleurig kostuum, echt prachtig bij baerdemaeker in eeklo, ze hebben ook een site waar je het op kan zien.vveel succesnele20 mei 2006
Mijn vriend is dit weekend zijn trouwkostuum gaan kiezen en heeft een licht kostuum gehuurd. Ik kan de kleur moeilijk omschrijven, maar is een soort grijs-beige met een fijn streepje in "boskleur" (soort bruin). Is een heel modern pak.Wij zijn in Mechelen bij Style Taylors geweest hiervoor.