Terug naar overzicht
Hey Astrid, Soms is het moeilijk hé! Ik ben vorige week bij Lilian Claes geweest, komende zaterdag ga ik terug passen. Ik twijfelde een beetje vandaar. Waar ben jij al geweest? Groetjes, Claudia
Hoi Ik ben ook al eens bij Lilian Claes geweest en bij Maxim's Couture... Ik vind het echt moeilijk, omdat ze allemaal wel iets hebben... Moeilijk moeilijk!!! Heb jij al definitief gekozen? Nog veel plezier! Astrid X
Nog niet echt. Bij Lilian Claes twijfelde ik tussen twee kleedjes. Komende zaterdag ga ik die twee kleedjes terug passen, maar mijn voorkeur gaat uit naar de Pronovias Albeniz. Ik neem deze keer ook mijn toekomstige schoonmoeder en schoonzus mee, wat meer meningen kan misschien helpen hé!
Heb eens gegoogled! Dat is wel een mooi kleed :) Als je twijfelt tussen 2, valt het nog mee! Ik vind zoveel mooi :) Succes nog en veel plezier zaterdag!! Laat me weten als je gekozen hebt!
Dag dames, ik dacht ook dat ik nooit zou kunnen kiezen! Wist totaal niet waar ik naar op zoek was. Na 4 winkels gedaan te hebben kwam verkoopster met een kleed af die ik zelf nooit uit de rekken of de boekjes zou halen. Toch aangedaan op aanzoek van mijn toekomstige schoonmama en ik kreeg het wauw-gevoel waar zoveel bruidjes het over hebben. Kreeg echt krop in mijn keel. Ik ben echter een enorme twijfelaar en had dag erna nog een afspraak in andere winkel en daar ben ik enorm beginnen twijfelen.... Die laatste winkel gaat dat ene kleedje ook binnentrekken zodat ik beide kleedjes na elkaar kan aandoen, maar terwijl ik dus op telefoontje zit te wachten heb ik ergens wel al mijn keuze gemaakt denk ik. Want bij dat ene kleed was ik gewoon veel emotioneler... dat wil toch iets zeggen? Dus ik denk dat je gewoon je hartje moet volgen en dat er wel iets komt! Dacht ook dat ik het nooit zou vinden....
Hey dames, Ik zit ook in dat schuitje :-). Al 4 winkels gedaan en toch reeds een 3-tal kleedjes die me echt wel aanstaan, maar er springt er zo geen bovenuit. Ik heb bij al die kleedjes wel een supergevoel maar dat wauw-gevoel is er nog niet echt. Aiai de tijd begint toch te dringen hé. Maar we blijven verder zoeken/passen, ... :-) Succes iedereen!