Terug naar overzicht
Mijn nicht had daar 2 jaar geleden haar trouwfeest. De receptie in de tuin was magnifiek (vooral omdat het stralend weer was), het eten lekker, maar niet 'wauw'. Persoonlijk vond ik Hof ten Eenhoorn in Asse beter, daar was het trouwfeest van mijn zus. Het zou daar ook een stuk goedkoper zijn. Salons Ter Roest is naar het schijnt ook wel goed (maar duur), maar daar ben ik zelf nog niet geweest. Wij houden ons feest in Moorsel, in De Snip. Hopelijk wordt het een succes :) Groetjes Maaike
ter roest is ook goed... wij hebben ook op punt ge staan te roest te nemen ... maar uiteindelijk voor san marco gekozen...
hey Wij zijn in september getrouwd en hebben ons feest gedaan in ter roest!! Wij zijn er echt enorm tevreden van !! Alles was af ! eten super lekker, bediening super vriendelijk! De prijs is echt niet zo duur in vergelijking met sommige andere zalen!! Hier is het ook All in! veel plezier in het verder plannen van je huwelijk Groetjes
Hey Yolande! Hihi, ik weet het dat jullie in september in Ter Roest zijn getrouwd :-) Daar zullen we ook eens gaan kijken, bedankt! xxx
aah Kim het ben jij!! ik dacht zal nog eens kijken op de website van wijtrouwen. zag toen dit berichtje en daarmee maar had niet door dat jij het was !!! groetjes xxxx
Hey, Wij hadden ook onze feest in Salons Ter Roest. Echt super. Lekker eten, goede bediening, iedereen vriendelijk. Alles was echt heel goed in orde en geregeld. De prijs valt inderdaad nog wel mee hoor. Het is een all-in formule en dat is wel positief. Je kan achteraf niet voor verrassingen komen te staan. Een heel beperkt voorschot en de rest wordt achteraf geregeld. Er zijn zalen die echt veel duurder zijn hoor! Veel succes nog met je zoektocht
Bedankt allemaal voor de tips!