Terug naar overzicht
Ik heb er mijn kleed gevonden en sinds een week heb ik het in mijn bezit. Ik ben alleen bij hun gaan kijken en het tweede kleedje dat ik probeerde was het. Een voordeel is ook je kan het in verschillende kleuren krijgen. Ik ben redelijk wit en wou dus geen wit trouw kleed het is champagne-kleur geworden ;). Het is supermooi en de afwerking is zeer goed. Het past ook als gegoten, het is op maat gemaakt. Ik heb mijn nog gekozen bij hun thuis toen ze de winkel nog niet hadden. Maar bij het passen en ophalen van mijn kleed ben ik in de winkel geweest. Hun keuze is nu ruimer en het is een mooi winkel en aangenaam. De verkoopster is zeer behulpzaam. Ze spreekt wel niet zo goed nederlands maar dat was voor mij geen probleem. Veel succes met de zoektocht.
dank je an voor je reactie , ben vandaag gaan kijken een heb mijn droomjurk gevonden, ik heb een hele reeks kleedjes mogen passen maar het 2de dat ik heb aangehad was het kleedje, daarna nog de rest mogen passen maar die voelde niet zo goed. de verkoopster was heel vriendelijk en kon haar ook wel verstaan. ook heel behulpzaam ik ga mijn kleed daar bestellen, zeker een AANRADER