Nu Online
Momenteel zijn er 216 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

vermenigvuldigen

7-3-2006 15:41:33
hallo bruidjes,

ik vroeg me af wat jullie doen na de openingsdans. Ik zou dan graag met mijn vader dansen en mijn vriend met zijn moeder...Maar wat gebeurt er hierna? Ik met mijn schoonvader en mijn vriend met mijn moeder?

Groetjes

Lynn

Lynn
27-5-2006
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 917

Vanessa
9-9-2005
 Meld misbruik7-3-2006 15:44:57

Dag Lynn

Na de openingsdans is het:
jij met je vader - je man met zijn moeder
en daarna:
jij met je schoonvader - en je man met je schoonmoeder
tijdens die dans, danst je vader met je schoonmoeder

Groetjes

Vanessa
09/09/05

Skiwi
13-5-2006
 Meld misbruik7-3-2006 17:29:03

voor mijn vriend hoeft dit niet ... wij gaan dit dus ook (waarschijnlijk) niet doen;

Mieke
13/05/06

Lindsay
6-5-2006
 Meld misbruik7-3-2006 18:17:00

Wij gaan dit ook zo doen, omdat mijn ouders dit graag hebben. Maar geen volledig liedje. Na een minuutje gaan we vermenigvuldigen.

Lien
26-5-2006
 Meld misbruik8-3-2006 12:40:46

wij doen geen vermenigvuldigingsdans.

Wij gaan beiden met onze ouders dansen op hun openingsdans (1min.) of zo en dan begint het feest :-))

We houden nl. niet zo van dansen allebei ...

groetjes

Lien
26/05/06

An
25-11-2005
 Meld misbruik10-3-2006 3:16:50

Tijdens de 2de dans heb ik gedanst met mijn vader,mijn man met zijn moeder. Halverwege hebben we van partner gewisseld: ik met zijn vader, hij met mijn moeder. Tijdens de derde dans hebben we gedanst met de getuigen, ook gewisseld halverwege aangezien we elk 2 getuigen hadden. Tijdens die dans zijn er dan meer mensen op de dansvloer gekomen,
veel succes, An

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...