Terug naar overzicht
Dag LynnNa de openingsdans is het:jij met je vader - je man met zijn moederen daarna:jij met je schoonvader - en je man met je schoonmoedertijdens die dans, danst je vader met je schoonmoederGroetjesVanessa09/09/05
voor mijn vriend hoeft dit niet ... wij gaan dit dus ook (waarschijnlijk) niet doen;Mieke13/05/06
Wij gaan dit ook zo doen, omdat mijn ouders dit graag hebben. Maar geen volledig liedje. Na een minuutje gaan we vermenigvuldigen.
wij doen geen vermenigvuldigingsdans.Wij gaan beiden met onze ouders dansen op hun openingsdans (1min.) of zo en dan begint het feest :-))We houden nl. niet zo van dansen allebei ...groetjesLien26/05/06
Tijdens de 2de dans heb ik gedanst met mijn vader,mijn man met zijn moeder. Halverwege hebben we van partner gewisseld: ik met zijn vader, hij met mijn moeder. Tijdens de derde dans hebben we gedanst met de getuigen, ook gewisseld halverwege aangezien we elk 2 getuigen hadden. Tijdens die dans zijn er dan meer mensen op de dansvloer gekomen,veel succes, An