Terug naar overzicht
HALLO,WIJ HEBBEN/HELLO VAN LIONEL RYOU ARE VAN DOLLY PARTON,NOTHING ELSE MATTERS VAN METALICA,THANK YOU VAN BON JOVI? DIE NIEUWE VAN ERROS R AN ANASTACCIA OF ZO EN LOPEN OP HET WATER VAN MARCO EN SITA; iK VOND DAT ERG MOEILIJK;WIJ HEBBEN NOG EEN OPENINGSDANS?!vEEL SUCCES!
Hey Annelies,wij hadden de volgende liedjes:You are so beautifull (Joe Cocker) bij binnenkomen bruidegomVoor haar (Gene Thomas) bij binnenkomen bruidHave a little faith in me (John Hiatt) na vergevingsmomentFools rush in (UB40) bij ondertekenen huwelijksregisterAmazing Grace (Elvis Presley) bij offerandeAve Maria (Andrea Bocelli) tijdens communieThe rose (Bette Middler) na bezinningAlegria (Cirque Du Soleil)als uittredeliedveel succes met je zoektochtkathleen03.12.05
hallobij het binnekomen hebben wij Zij van marco borsato.Voor haar is het volgend liedjes, tijdens de communie Anastacia & Eros, en bij het buitengaan U2 beautiful day
Hallo AnneliesWij hebben de volgende liedjes iemand als jij - Barbara Dexvivo per lei - Andrea Bocelli & Hélène Ségaraparce que c'est toi - Axelle RedOne moment in time - Whitney HoustonAlles - Gene ThomasYou are - NataliaGelukkig zijn - Ann Christy groetjesLien26/05/2006
Hoi Annelies,Wij hadden:You are the reason van Sara en Koen Wauters bij het binnenkomen in de kerk,It must be love van Jasper Steverlinck als tussenzang,Zie me graag van Clouseau bij het ondertekenen van het huwelijksregister,Hou me vast van Volumia als offerandelied,Your song van Ewan McGregor en Alessandro Safina als communielied,enA whole new world van Disney als uittredelied.Groetjes en veel succes!An 13-08-05
er staat een lijst met 50 nummers op www.elmevents.be