Terug naar overzicht
Hey Claudia, super leuk dat te horen :-) Ik ben zelf ook mijn trouwkleed met mijn mama en toekomstige schoonmama gaan kiezen :-) En gelukkig hadden we alledrie het zelfde favoriete kleed. Voila weer een stapje dat voltooid is naar de grote dag toe!! En wel een heel belangrijke stap hé ;-)
Dikke proficiat! Prachtig kleed..... En het is inderdaad belangrijk dat jij de knoop doorhakt. Ik ben nu nog in twijfel tussen twee jurken en de jurk die nu mijn voorkeur geniet staat bij mijn mama op de tweede plaats denk ik, maar ga toch mijn eigen hartje volgen ;-) Geniet nog van alles!!
Jaja, mijn eerste pas is 14 mei en de tweede pas is 6 augustus. Wel kort op de datum, maar dat zal wel lukken hé!
proficiat Claudia ! Je hebt al bijna een complete outfit Het is toch een speciaal gevoel als je DE jurk hebt gevonden hé en nu aftellen geblazen . Gr Sarah
haha je zal je jurkje laatste keer passen dan op de dag dat ik hopelijk loop te schitteren in het mijne :-) Ik hoop zo snel mogelijk het mijne ook te bestellen zodat dat toch een zekerheid is. Mijn hartje heeft wel al aan welke jurk het zal worden, maar zolang je niet definitief hebt besteld blijft het zo onzeker precies...
Super!! Proficiat en geniet van de volgende voorbereidende stappen! Groetjes!
En wanneer ga je bestellen Sharon?
Ja Claudia, dat is een goede vraag :-) Ik had een kleedje gezien die ik super vond en echt het "wauw"-gevoel bij kreeg, maar ben een enorme twijfelaar en had dag erna nog een afspraak in andere winkel. Nu om lang verhaal kort te maken ben ik in die andere winkel ook gaan passen en enorm beginnen twijfelen..... Ze gaan daar echter kleed nr 1 zelf ook binnentrekken zodat ik beide kleedjes direct na elkaar eens kan aandoen. Dus ik wacht vol spanning op telefoon dat die ene jurk binnen is zodat ik nogmaals kan gaan passen en bestellen....
@ Sharon: gewoon je eigen gevoel volgen! Heb ik ook gedaan. Jij moet die dag schitteren hé . Maar het is geen makkelijke keuze, dat moet ik ook wel toegeven.Succes nog! groetjesJoyce