TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
sylvia
18-6-2011
|
13-11-2010 20:47:01
hey claudia,
Ik heb mijn juwelen (armbandje en ketting) bij venizi gekocht. In het winkelcentrum van kapellen,maar er zijn meer vestigingen hoor. Het is zilver met parels en heel mooi,maar vooral niet duur!
ik betaalde er 57 euro voor en met bijpassende oorbellen nog eens zo'n 15 euro bij.
Veel succes!!
Sylvia
|
|
Astrid
9-7-2011
|
|
|
Astrid
9-7-2011
|
|
|
joyce
30-4-2011
|
14-11-2010 20:11:11
hoi Claudia, Misschien eens in de catalogus van Victoria juwelen kijken? groetjes Joyce
|
|
Claudia
12-8-2011
|
14-11-2010 20:36:26
Bedankt allemaal! Ik vind dat er op de site van Doriens frutsels ook hele mooie dingen staan, maar zij is momenteel op zwangerschapsverlof.
Kan je de victoria juwelen zo bestellen, want het lijkt zo een beetje op mylene en tupperware enzo...
|
|
joyce
30-4-2011
|
15-11-2010 9:28:47
Victoria is inderdaad via consulenten, maar ik ken wel iemand die dit doet, dus als je wil, kan ik je wel haar gegevens bezorgen...
groetjes
Joyce
|
|
Claudia
12-8-2011
|
15-11-2010 14:24:30
Bedankt! Ik moet het nog allemaal even bekijken, maar je mag haar gegevens altijd doorsturen!
|
|
Jessica
5-11-2010
|
15-11-2010 18:03:43
Hey!
Mijn buurvrouw heeft mij de mooiste juwelen gemaakt! Ik moest nog een bijpassend armbandje en een ketting voor op mijn rug hebben. Op mijn grote dag heeft ze gezorgd voor een speciale bijpassende ketting voor op mijn rug dat vastgemaakt werd met een slotje aan mijn bestaande ketting. Je kan kiezen welke steentjes, kralen, de manier van rijgen, kleuren, met of zonder swarovski-steentjes,... Ze heeft hopen voorbeelden waaruit je kan kiezen. Ik heb echt verschillende leuke reacties gehad! Ze is van Zepperen (Sint-Truiden), dus als je ergens in Limburg woont, zeker een aanrader! Je hebt dan echt een exclusief & op maat gemaakt juweeltje, dat bovendien ook nog betaalbaar is! Wie haar gegevens wil hebben en eventueel foto's wil zien...let me know!
|
|
Sofie
28-5-2011
|
15-11-2010 19:44:04
Jessica! Kan jij haar gegevens eens doorsturen met foto's! Ik ben ook van Sint-Truiden en werk in Zepperen
Sofie.Devriendt1984@telenet.be
|
|
Karine
25-6-2011
|
15-11-2010 21:15:13
Claudia,
Ik begrijp je volledig...
In NL ben ik een jurk gaan passen, en dan staan ze daar ineens met het juiste ondergoed, een paar bruidsschoenen, een sluier, juwelen... En dan zie je natuurlijk juwelen die je prachtig vindt, en dan vraag je de prijs, en dan val je bijna achterover, en dan heb je alleen nog maar een ketting, maar er is natuurlijk ook nog een armband van :-) Maar om nu meer dan 200 EUR uit te geven aan juwelen die ik daarna mss niet meer ga dragen, dat vind ik erover... Ik weet nu wel welke stijl ik uit wil, want ik heb het juweel wel aangehad... Ik zou gewoon (en dat ga ik doen) in het voorjaar de choice winkeltjes, de twice as nice winkeltjes, de inno en dergelijke aflopen naar het juiste juweel... In het waasland shoppingcenter zijn er zo een paar, en ik denk dat ik daar mijn gading wel ga vinden...
Groetjes!
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|