Terug naar overzicht
Hoi Wij trouwen zelf niet in Mechelen, maar zijn wel uit de buurt. Ik ken wel wat mensen die in Mechelen getrouwd zijn. Zalen: Salons Van Dijck, geen persoonlijke ervaring mee, maar hoor ik wel goede dingen over. Hof van Nazareth in Lier: zeer verzorgd, lekker eten! Hof van Beatrijs in Lier: ook wel oké denk ik, zijn we eens gaan kijken, maar hebben we uiteindelijk niet voor gekozen. Daemshof in Herentals: zeer verzorgd, lekker eten! De Passade aan het station in Mechelen lijkt me ook wel een aanrader! Groetjes en veel plezier met voorbereiden!
Wij zelf trouwen in Bonheiden, dus niet in Mechelen. Ons feest doen we wel in Mechelen. We hebben daar 2 zalen bezocht. 'eratos' een redelijk oude zaal met weinig licht. (dus niet echt ons ding. En daarna zijn we naar Passade gegaan. We waren meteen verkocht: dit moest onze zaal worden. Echt super mooie, verzorgde zalen, vriendelijk personeel, lekker eten, .... Voorlopig kunnen we er nog geen slecht woord over zeggen! veel plezier nog met jullie zoektocht!
Wij trouwen op 06/05/2011 in het stadshuis van mechelen. Ons avondfeest vieren we in La Grange in Massenhoven