Terug naar overzicht
Hey Karen, We hebben ons feest in 't Gravenhof gegeven en het was op en top, helemaal af! We hebben ons over werkelijk niks zorgen moeten maken! Wij kozen voor een uitgebreide receptie (Vip Unique) en hebben hier ongelooflijk goede reacties op gekregen, echt een receptie om u tegen te zeggen! Onze avondfeestgasten hadden eigenlijk al bijna genoeg en toen moest het hoofdgerecht (ossehaas) en het superlekkere dessertbuffet nog komen! Ook de ontvangst was heel goed, we hebben ons werkelijk over niks zorgen moeten maken die avond, alles was tot in de puntjes voorbereid door de zaal. Het is zeker niet de goedkoopste zaal, maar zeker wel zijn geld waard! Ik kan niet vergelijken met Ten Bogaerde, want daar ben ik nog nooit geweest. succes nog!
Hallo ik vind dat 't Gravenhof duidelijk een klasse meer is dan Ten Bogaerde. Maar je zal het ook zien aan het prijskaartje, daar is er ook een verschil in. Is natuurlijk te zien waar je belang aan hecht maar ze zijn beiden goed in hun categorie. Groetjes Lien
wij hebben gekozen voor ten boogaerde, we hebben er ook al gegeten en vonden het eten echt super, we hebben vorig jaar een trouwfeest meegemaakt in 't Gravenhof en vonden de receptie een beetje chaotisch maar het eten was ook zeer goed...Prijzen kunnen wij niet vergelijken, het was familie die er getrouwd is vorig jaar en we wilden niet dezelfde zaal nemen
Salons ten boogaerde heb ik al een huwelijk meegemaakt en dat was af. Gravenhof kan ik niet van meespreken. Ik dacht inderdaad ook dat er een redelijk verschil zat qua prijskaartje , misschien moet je dit ook eens overwegen.
Wij hebben ons feest ook in het Gravenhof gehouden en is prijs-kwaliteit subliem!!