TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Véronique
31-7-2009
|
14-11-2010 11:57:57
Ik ben 2 jaar geleden ook bij Rachel geweest en ik vond ze vrij opdringerig... Ik was nog niet helemaal overtuigd van een bepaald kleed en zij begon al meteen met allerlei kettingen en zo aandraven... Nee, niet echt voor mij... Ze heeft wel verschillende merken (niet telkens de hele collectie!), dus het is wel een goede winkel om je een idee te geven welke stijl bij jou past. Kwestie van 'duur/goedkoop' zijn ze niet duurder dan andere winkels. Ik dacht dat de duurste jurk toen rond de 1800 euro lag.
Het is zeker geen grote winkel. De paskamers vind ik niet zo comfortabel en aan de kleine kant.
Als je beslist daar je jurk te nemen, moet je wel goed opletten met de retouches. Vraag zeker iets om de sleep (moest je die hebben) te kunnen opsteken! Meestal is dit met lusjes, maar zij doen dit blijkbaar niet automatisch! Mijn vriendin had niks om haar sleep op te steken. Zij heeft dit dan zelf met veiligheidsspelden moeten doen, maar ze voelde zich daar echt niet comfortabel bij. Dus let hier zeker voor op en vraag expleciet hoe ze dit oplossen!
|
|
Marieke
18-4-2009
|
14-11-2010 20:47:49
Hallo, Ik ben er een goeie 2.5 jaar langs geweest voor ons huwelijk. Ik vond ze zeer opdringerig en ze smeerde me haast een kleedje aan dat me echt niet stond, nee ik voelde me er zeker niet goed bij en ik was even snel terug weg. Uiteindelijk heb ik m'n goesting gevonden bij Linea Rafaelli, concept store in Brugge, wel even rijden , maar de moeite waard! Succes
|
|
Karine
25-6-2011
|
15-11-2010 21:07:36
Hey,
Ik ben van Temse, maar ben er niet geweest... Had er nog niet veel goeds over gehoord.
Ik heb mijn jurk gevonden bij Couture Jetty in Melsele... Had nochtans in NL een jurk gezien, waarvan ik dacht, dit wordt het, maar ik vond ze wat te duur, in vergelijking met wat ik voor mezelf vooropgesteld had. Heb toen Jetty hiervoor gecontacteerd, en na het bellen met haar leverancier, kon ik het kleed voor 200 EUR goedkoper kopen, ze heeft voor mij het collectiestuk laten overkomen, als ik het niet nam moest ik enkel de verzendkosten betalen. Het is uiteindelijk toch de jurk geworden die ik eerder bij haar gezien had... Er is niet zoveel keuze, maar ik heb er toch maar mijn jurk gevonden. Tis een speciale madame, maar ze verplicht je tot niks..
Ze doen nu uitverkoop van de vorige collectie, en begint bij 300 EUR...
Maar in Nederland is het dus niet persé goedkoper voor een jurk, dat heb ik wel geleerd...
Hoewel er wel véél keuze was!
gr,
Karine
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|