TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Veerle
4-6-2011
|
14-11-2010 12:29:43
proficiat!!!
leuk hé kleedjes passen!! vond het eigenlijk ook een beetje jammer dat het bij mij zo snel ging, in de eerste winkel ook al direct raak!
Zit mij ondertussen al suf te piekeren over de juwelen die er bij horen. Wil eigenlijk geen opvallende juwelen nemen anders neemt dit de aandacht van de jurk weg....ik heb er al aan gedacht om zelfs geen halsketting aan te doen, maar misschien toch wel wat kaal?
|
|
Stephanie
10-6-2011
|
14-11-2010 22:40:50
Leuk te horen! Ik trouw een dagje eerder en ga volgende week voor de eerste keer kijken voor een kleed. Ik hoop stiekem dat ik ook direct mijn zin vind, heb er wel een beetje schrik voor aangezien ik niet echt weet wat ik wil, ik weet enkel de dingen die ik niet wil :o)
Volgende week weet ik meer dus nog even in spanning wachten!
|
|
An
11-6-2011
|
15-11-2010 13:11:53
Hey Kim, ik trouw op dezelfde dag en heb mijn kleedje een tijdje geleden al gevonden :-) Het is aftellen naar 20 april voor de eerste pas maar daarna is het inderdaad niet zo lang meer! Nu is het eerst aftellen naar de feestdagen en daarna gaat het hopelijk sneller vooruit als we eindelijk in het jaar van ons huwelijk zijn :-) Nog veel succes!
|
|
Kim
11-6-2011
|
|
|
Sofie
28-5-2011
|
15-11-2010 19:40:32
Mijn was ook van de eerste keer raak. Ik heb mijn droomjurk gevonden op 19 juni 2010 in bruidswinkel Koonings in Nederland.
|
|
An
11-6-2011
|
17-11-2010 13:55:13
Hey Kim, ik ben van Tienen en mijn verloofde van Geel. We trouwen voor de wet in Tienen, voor de kerk in Hoegaarden en het feest is in Zelem :-) Wij zijn al van november 2009 verloofd dus van mij mag het nu wel vooruit gaan. Eind van de maand kunnen we eindelijk het uur van het burgerlijk huwelijk vastleggen en in februari alles met de pastoor regelen. Ons misboekje is wel al af en nu zijn de kleine prutsdingen aan de beurt zoals de versieringen in de kerk en de zaal. Voor de ringen wil ik eigenlijk ook al gaan zien maar mijn verloofde wil de goudprijs nog een beetje afwachten :-) groetjes, An
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|