TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Claudia
12-8-2011
|
14-11-2010 13:13:11
Wij hebben de zaal de Vlasschaard in Hulshout. Niet direct in de juiste regio, maar ook niet super ver weg. Wij betaalden 450 euro en is voor 250 à 300 personen. Wij nodigen zelf ook maar rond de 150 personen uit en dit was geen probleem zeiden ze...
|
|
Anne
|
14-11-2010 18:45:15
Dank u wel Claudia, Ik zal deze week de zaal contacteeren. Heb jij ervaring met de organisatie voor drankjes, en voor en dj??
Dank u
|
|
lies
2-7-2011
|
14-11-2010 19:00:31
Misschien even een kijkje nemen op de website van 3 hoog. Vind je via google en in Leuven gelegen!
xxx
|
|
dj LeBart
|
14-11-2010 21:09:19
3hoog is niet direct groot genoeg voor 150 personen vrees ik. Vlaschaard is zeker een mogelijkheid, maar is niet vrij van traiteur. Ik vrees dat er niet direct veel mogelijkheden zijn in de regio, of je moet gaan voor de gemiddelde parochiezaal en die voorzien van de nodige versiering. Er zijn er wel een aantal in de regio leuven-aarschot die reeds vrij modern zijn.
|
|
schapie
2-7-2011
|
15-11-2010 10:32:57
Hey Anne, Ga eens kijken in de parochiezaal van Wezemaal (Rotselaar). Het is qua budget zeker een goede oplossing (je moet dus wel nog versiering zelf rekenen), en ik vind dat het er voor een parochiezaal heel mooi en verzorgd uit ziet. Je moet drank wel nemen bij een brouwer daar in de buurt, maar ze rekenen niets van winst door, dat maakt ook echt een groot verschil qua uiteindelijke prijs. Bovendien hebben ze een geweldig uitgebouwde keuken, goed onderhouden sanitair, een tuintje voor evt receptie buiten, ...
Natuurlijk is het een parochiezaal en moet je zelf versieren enzo, maar voor de rest is het wel echt een goeie deal. Je kan ook met kleine meerprijs de dag erna bijhuren, zodat je de avond van je feest niet meer moet denken aan hoe je het er achter laat.
Een andere optie is de Piazza in Herent, ook een heel mooi zaaltje. Iets duurder maar daar kunnen ze versieren en opruimen op jouw vraag, dus net iets meer luxe om het zo te zeggen. Ook een leuk tuintje, mooi verzorgd, ...
Veel succes ermee! Schapie
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|