Terug naar overzicht
Hoi Aurelie Ik zit met het zelfde .....normaal kunnen die mensen terrecht op de door jullie gekozen feestlokatie om een drankje en een (sandwischke) te nuttigen . Maar je kan ze natuurlijk ook mee op sleeptouw nemen naar de fotoschoot, zo heb je ook foto's op lokatie met de familie. Succes
Hey Aurelie, Wij zijn van plan om de familie mee te nemen naar onze fotolocatie. Na een paar familiefoto's willen wij ze afzetten naar een taverne voor een hapje en een drankje. Terwijl gaan wij verder met foto's nemen en dan daarna met zijn allen terug naar de feestzaal...
Bedoel je met 'familie' de mensen van de suite of de rest van de familie die naar het stadhuis komen kijken?
Hey Veronique, onze ouders en broers en zussen wonen in de buurt, dus dat vormt op zich geen probleem. Het zijn mijn tante's en nonkel's die van zo ver komen en bomma en bomma...
Wij trouwen om 14.30 uur voor de kerk en ook bij ons moeten heel wat mensen zo'n 45 km rijden. Wij geven na de kerk bij ons thuis een hapje en een drankje en tegen 18.00 uur vertrekken we dan allemaal samen naar de feestzaal.
Wij trouwen om 13u30 voor stadhuis en 14u30 in de kerk. Nadien gaan wij nog foto's nemen en tegen 19u gaan wij naar onze feestlocatie. De suite en eventueel andere familieleden dewelke van ver moeten komen gaan tussendoor naar ons huis, hier zullen we een broodje/drankje voorzien. Bovendien kunnen ze zich ook nog even opfrissen indien ze willen.
De suite wordt wel opgevangen, maar alle andere mensen moeten in principe 'hun plan' trekken. Zo heb ik dat toch altijd al geweten...