TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Elke
17-9-2011
|
15-11-2010 9:11:39
Proficiat!
Ik ben vrijdag ook bij E&R geweest en heb daar ook mijn droomjurk gevonden. Echt een zalig gevoel!
Wanneer was jij daar? Ik had een afspraak om half 5. Misschien waren we wel gelijk daar? :-)
|
|
vicky
18-6-2011
|
15-11-2010 11:00:35
Dag Elke, ik had 's morgens om 10u een afspraak, dus we zullen niet gelijk daar zijn geweest. Ik was echt heel tevreden over alles daar, zeer vriendelijk, mooie spulletjes. Ik heb ook al ondertussen lingerie en een sluiertje erbij gekocht. Ik vind het alleen jammer dat ik nog zolang moet wachten vooraleer ik het kan aandoen. Zal jij misschien ook wel hebben? Geniet nog van de voorbereiding en misschien tot ooit eens bij E&R!
|
|
Isabelle
12-2-2011
|
15-11-2010 11:04:56
Ik trouw in februari en heb mijn jurk ook nog maar pas gekocht, ook bij E&R trouwens :-) Ze zetten je graag onder druk in de winkels hoor ...
|
|
Elke
17-9-2011
|
15-11-2010 11:47:56
Ik moet zeggen dat ze mij bij E&R totaal niet onder druk hebben gezet.
2 weken geleden ben ik nog in een andere winkel geweest en daar was het helemaal anders. Ik had een heel mooi kleedje aan en het was echt wauw, maar omdat het pas het eerste bruiskleedje was dat ik paste, had ik een beetje schrik dat het alleen daarom wauw was en had ik besloten om nog niet meteen te kopen. Toen was het onmiddellijk gedaan met de vriendelijkheid!
Ik ben een verschrikkelijke twijfelaar en bij E&R stelde ze zelf voor dat ik nog zou wachten en nog in een andere winkel zou gaan kijken. Maar mijn kleedje was zo WAUW dat ik toch wist dat ik ergens anders mijn ding niet zou vinden en de blik van mama zei ook genoeg :-)
|
|
Kim
11-6-2011
|
15-11-2010 13:36:47
Ja tegen mij zeiden ze ook oeioei in juni trouwen dan komde goe op tijd want het is toch 5 maand voor de eerste pas.
Maar ze zeiden wel zelf als ik nog ni zeker was van mijn keuze en ik er graag eerst nog over wou nadenken dat ik gerust terug een afspraak kon maken dus dat was wel tof.
Ma heb dan toch direct gekozen :) en is idd nog lang voor de eerste pas.
|
|
suzy
6-8-2011
|
15-11-2010 15:47:29
mijn kleedje komt ook van E&R.
24 maart mag ik opnieuw gaan passen. Wou dat het al zover was...
|
|
Kelly
2-7-2011
|
18-1-2011 14:12:14
Ik heb mijn kleed ook bij E&R gekocht en mij zeiden ze ook dat ik te laat was, ik trouw in Juli 2011 en heb mijn kleed gekocht in September 2010. Begin Oktober heb ik geinformeerd of mijn kleedje kon opgezegd worden, en toen kreeg ik het antwoord van, het is al opgestuurd naar de fabriek. Een week nadien kreeg ik telefoon van een andere verkoopster ( niet de bazin ) dat ze alles aan het nakijken waren qua maten enzo.....en of ik niet eens mijn gekozen kleed kon komen passen dat binnengekomen was in de opgemeten maten ( een kleed van een andere vrouw, met dezelfde maten die toevallig hetzelfde kleed gekozen had ). Ik moet toegeven, ik was op dat moment niet echt blij om te moeten vaststellen dat ik aan het lijntje gehouden werd met leugens, eerst was mijn kleed al naar de fabriek om te maken en een week nadien moest het nog opgestuurd worden, terwijl misschien anders de kans groot was geweest dat ik een ander kleedje zou gekozen hebben. Als ik mijn huidige kleed nog kon inruilen voor een ander kleed bij hun. Ik zou trouwens nergens anders gekocht hebben, alleen een simpelere jurk gekozen hebben terwijl mijn kleed nu een echt trouwkleed is ! Je krijgt ook maar 7 dagen bedenk tijd, wat heel weinig is natuurlijk! Achteraf gezien vind ik mijn huidige trouwkleed nog wel altijd mooi, maar ik denk als ik opnieuw kon gaan kiezen met meer keuze in de winkel dan zou ik waarschijnlijk iets anders genomen hebben.
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|