Nu Online
Momenteel zijn er 353 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

mijn droomjurk!

14-11-2010 19:03:39
Ik wilde ook eventjes meedelen dat ik mijn kleedje gevonden heb. Ik ben afgelopen vrijdag voor de 1ste keer gaan zien bij E&R in beverlo en direct het 1ste kleedje dat ik aanhad, is het geworden. De keuze was eigenlijk vrij vlot gegaan, had dat nooit gedacht. Ik was wel op een gegeven moment wat in paniek, aangezien ze zei dat ik niet meer veel tijd had voor mijn kleed, normaal moet je daar een jaar op voorhand aan beginnen???? Ik heb nog een dikke 7maand nu de tijd, maar volgens die verkoopster was het toch wel stillekes aan tijd geworden. Ik moet nl. ook 4 maanden wachten vooraleer mijn kleedje klaar is en ik mijn 1ste pasbeurt heb. Dus bruidjes, ga op tijd zien voor jullie droomkleedje, ik heb het mijnt al gevonden!!!

vicky
18-6-2011
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 1272

Elke
17-9-2011
 Meld misbruik15-11-2010 9:11:39

Proficiat!
Ik ben vrijdag ook bij E&R geweest en heb daar ook mijn droomjurk gevonden. Echt een zalig gevoel!
Wanneer was jij daar? Ik had een afspraak om half 5. Misschien waren we wel gelijk daar? :-)

vicky
18-6-2011
 Meld misbruik15-11-2010 11:00:35

Dag Elke, ik had 's morgens om 10u een afspraak, dus we zullen niet gelijk daar zijn geweest. Ik was echt heel tevreden over alles daar, zeer vriendelijk, mooie spulletjes. Ik heb ook al ondertussen lingerie en een sluiertje erbij gekocht. Ik vind het alleen jammer dat ik nog zolang moet wachten vooraleer ik het kan aandoen. Zal jij misschien ook wel hebben? Geniet nog van de voorbereiding en misschien tot ooit eens bij E&R!

Isabelle
12-2-2011
 Meld misbruik15-11-2010 11:04:56

Ik trouw in februari en heb mijn jurk ook nog maar pas gekocht, ook bij E&R trouwens :-) Ze zetten je graag onder druk in de winkels hoor ...

Elke
17-9-2011
 Meld misbruik15-11-2010 11:47:56

Ik moet zeggen dat ze mij bij E&R totaal niet onder druk hebben gezet.
2 weken geleden ben ik nog in een andere winkel geweest en daar was het helemaal anders. Ik had een heel mooi kleedje aan en het was echt wauw, maar omdat het pas het eerste bruiskleedje was dat ik paste, had ik een beetje schrik dat het alleen daarom wauw was en had ik besloten om nog niet meteen te kopen. Toen was het onmiddellijk gedaan met de vriendelijkheid!

Ik ben een verschrikkelijke twijfelaar en bij E&R stelde ze zelf voor dat ik nog zou wachten en nog in een andere winkel zou gaan kijken. Maar mijn kleedje was zo WAUW dat ik toch wist dat ik ergens anders mijn ding niet zou vinden en de blik van mama zei ook genoeg :-)

Kim
11-6-2011
 Meld misbruik15-11-2010 13:36:47

Ja tegen mij zeiden ze ook oeioei in juni trouwen dan komde goe op tijd want het is toch 5 maand voor de eerste pas.

Maar ze zeiden wel zelf als ik nog ni zeker was van mijn keuze en ik er graag eerst nog over wou nadenken dat ik gerust terug een afspraak kon maken dus dat was wel tof.

Ma heb dan toch direct gekozen :) en is idd nog lang voor de eerste pas.

suzy
6-8-2011
 Meld misbruik15-11-2010 15:47:29

mijn kleedje komt ook van E&R.
24 maart mag ik opnieuw gaan passen. Wou dat het al zover was...

Kelly
2-7-2011
 Meld misbruik18-1-2011 14:12:14

Ik heb mijn kleed ook bij E&R gekocht en mij zeiden ze ook dat ik te laat was, ik trouw in Juli 2011 en heb mijn kleed gekocht in September 2010. Begin Oktober heb ik geinformeerd of mijn kleedje kon opgezegd worden, en toen kreeg ik het antwoord van, het is al opgestuurd naar de fabriek. Een week nadien kreeg ik telefoon van een andere verkoopster ( niet de bazin ) dat ze alles aan het nakijken waren qua maten enzo.....en of ik niet eens mijn gekozen kleed kon komen passen dat binnengekomen was in de opgemeten maten ( een kleed van een andere vrouw, met dezelfde maten die toevallig hetzelfde kleed gekozen had ). Ik moet toegeven, ik was op dat moment niet echt blij om te moeten vaststellen dat ik aan het lijntje gehouden werd met leugens, eerst was mijn kleed al naar de fabriek om te maken en een week nadien moest het nog opgestuurd worden, terwijl misschien anders de kans groot was geweest dat ik een ander kleedje zou gekozen hebben. Als ik mijn huidige kleed nog kon inruilen voor een ander kleed bij hun. Ik zou trouwens nergens anders gekocht hebben, alleen een simpelere jurk gekozen hebben terwijl mijn kleed nu een echt trouwkleed is ! Je krijgt ook maar 7 dagen bedenk tijd, wat heel weinig is natuurlijk! Achteraf gezien vind ik mijn huidige trouwkleed nog wel altijd mooi, maar ik denk als ik opnieuw kon gaan kiezen met meer keuze in de winkel dan zou ik waarschijnlijk iets anders genomen hebben.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info